اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از مرگ یک سرنشین در حادثه سقوط وانت نیسان به رودخانه دز خبر داد.
عبدالحسین معظم‌فر اظهار کرد: ساعت ۱۸:۴۴ سه‌شنبه (۱۲تیرماه) طی تماس‌های مکرر شهروندان با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش غرق شدن یک دستگاه وانت نیسان در رودخانه دز اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: پس از دریافت گزارش بلافاصله اکیپ‌های غواصی و امداد و نجات از ایستگاه‌های عملیاتی شماره یک و سه به محل حادثه واقع در جنوب شرقی جاده ساحلی جنب پل شناور اعزام و سریعا اقدام به عملیات جستجو و غواصی در این منطقه کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول افزود: آتش‌نشانان بلافاصله توسط قایق امداد ساحلی مستقر در این منطقه (محسن معینی) اقدام به گشت‌زنی و غواصی کردند و پس از دو ساعت موفق به کشف خودرو شدند.

وی تصریح کرد: خودروی مذکور در لحظه حادثه با ایراد موتوری و در حال بکسل توسط خودروی دیگری بوده و با پاره شدن طناب و برگشت به سمت عقب متاسفانه در آب سقوط کرده و در فاصله ۵۰۰ متری از پل شناور در عمق سه متری آب متوقف می‌شود.

معظم‌فر در ادامه گفت: آتش‌نشانان پس از فیکس کردن خودرو در رودخانه، توسط وینچ خودرو امداد و نجات اقدام به بیرون آوردن خودرو کردند و با استفاده از ست هیدرولیک اقدام به بریدن سقف خودر کرده و جسد یک زن میانسال که سرنشین خودرود بوده را از خوردو خارج و به سازمان باغ بهشت منتقل کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول ضمن تقدیر و تشکر از اکیپ‌های امداد و نجات و غواصی سازمان آتش‌نشانی از نیروهای عملیاتی که در این عملیات به یاری آتش‌نشانان آمدند صمیمانه قدردانی کرد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار