اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۱۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شوشتر از کمبود نیرو در سال جاری در این شهرستان خبر داد.
علیرضا معینی در نشست توجیهی پروژه مهر که با حضور مدیران مقاطع تحصیلی برگزار شد، گفت: سازماندهی دبیران و معلمان در کنار ثبت نام دانش آموزان و استقرار پایه دوازدهم باید از جمله  اولویت های کاری مدیران مدارس در پروژه مهر ۹۷ باشد.


 وی توضیح داد: امسال با توجه به نبود برنامه ریزی های مناسب و کلان  در زمان مقرر برای دانش آموزان ورودی به پایه هفتم مدارس شاهد هجوم والدین و دانش آموزان به سوی دو یا سه مدرسه خاص هستیم که از مدیران و همکاران شاغل در این مدارس انتظار شکیبایی و سعه صدر بیشتر تا رفع مشکلات و نواقص مربوطه می رود.

 معینی در ادامه خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش شوشتر در سال تحصیلی پیش رو با کسری زیاد نیروی انسانی در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم روبرو است. این مشکل در شرایطی به یک چالش بزرگ تبدیل شده که در مقطع متوسطه دوم بخصوص در بخش رشته های فنی و حرفه ای و کارودانش یک پایه (دوازدهم) به مدارس افزوده می شود در حالی که نیروی انسانی جدیدی به این حوزه تعلق نمی گیرد.

وی در پایان افزود: از کلیه همکارانم درخواست مدیریت مطلوب نیروی انسانی در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ را دارم تا بتوان مشکلات موجود در این زمینه را به حداقل رساند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
اذرمحمدی بوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
comment
0
0
comment سلام وخسته نباشیدبنظرمن ازنیروی جوان ک پارتی ندارن استخدام کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار