اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
باید جامعه و به ویژه نیروهای انقلابی را به حل مشکلات امیدوار کرد چرا که تزریق ناامیدی در جامعه خواست دشمنان است.
دبیر شورای نگهبان از دولت خواست هرچه سریع‌تر و با برنامه‌ریزی دقیق برای حل مشکل آب و برق اقدام کند.

به گزارش ایرنا از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی در جلسه امروز چهارشنبه شورای نگهبان با انتقاد از اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم، از دولتمردان خواست تا همه تلاش و توان خود را برای حل مشکلات جامعه، بسیج کنند تا مردم از آب و برق که از ملزومات اولیه آنان است به صورت مطمئن بهره‌مند شوند.

آیت‌الله جنتی با قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای برقراری آب مردم خرمشهر و آبادان اضافه کرد: راه برون‌رفت از مشکلات کنونی تفکر و اقدام انقلابی است که ظاهراً هنوز خیلی از مسئولان نسبت به آن بی‌توجه هستند.

وی با تأکید بر اینکه با برنامه‌ریزی و تفکر انقلابی می‌توان مشکلات کشور را حل کرد، گفت: باید جامعه و به ویژه نیروهای انقلابی را به حل مشکلات امیدوار کرد چرا که تزریق ناامیدی در جامعه خواست دشمنان است.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به توطئه دشمنان از جمله آمریکا و عربستان برای به زانو درآوردن ملت ایران اضافه کرد: انشاءالله با امدادهای غیبی الهی، رهنمودهای داهیانه و امیدوارکننده مقام معظم رهبری و فداکاری نیروهای انقلابی از این مرحله نیز با سربلندی عبور خواهیم کرد.

دبیر شورای نگهبان همچنین ضمن عرض تسلیت ایام شهادت رئیس مذهب شیعه، امام صادق علیه‌السلام گفت: هر آنچه امروز شیعه و حوزه‌های علمیه دارند میراث زحمات و ایثارگری‌های ائمه اطهار علیهم‌السلام به ویژه امام ششم (ع) است و ما باید با حفظ و نشر این مکتب عالیه، قدردان تلاش‌های ائمه اطهار باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار