اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲
خداحافظی آقای شماره 7
این هفته کریستیانو رونالدو با مبلغ 88 میلیون پوند و از رئال مادرید راهی یوونتوس شد تا لقب ششمین بازیکن گرانقیمت تاریخ را از آن خود کند.

به گزارش شوشان و به نقل از رزش سه ، سال 2009 و هنگام انتقال از یونایتد به رئال مادرید، رونالدو گران ترین بازیکن تاریخ لقب گرفت اما حالا اینگونه نیست. در ادامه 7 انتقال بزرگ تاریخ فوتبال را بررسی خواهیم کرد؛

 

نیمار؛ بارسلونا به پاری سن ژرمن- 198 میلیون پوند

 

 

ستاره برزیلی بارسلونا تابستان سال 2017 شاید جنجالی ترین انتقال تاریخ فوتبال را رقم زده و رکورد گران ترین بازیکن همه ادوار را بیش از 2 برابر کرد تا با مبلغ 198 میلیون پوند از بارسا راهی پاری سن ژرمن شود. نیمار در حال حاضر مشتری بزرگی مانند رئال مادرید را داشته و ممکن است به زودی رکورد فعلی خود را نیز جا به جا کند.

 

کیلیان امباپه؛ موناکو به پاری سن ژرمن- 160 میلیون پوند

 

 

ستاره جوان و فرانسوی موناکو به قدری در 18 سالگی خوب کار کرد که مدیران پاری سن ژرمن تابستان قبل بعد از انتقال جنجالی نیمار او را نیز جذب کردند. انتقال امباپه سال اول به صورت قرضی بود و تابستان امسال با مبلغ 160 میلیون پوند قطعی شد.

 

فیلیپ کوتینیو؛ لیورپول به بارسلونا- 105 میلیون پوند

 

 

بعد از جدایی نیمار، بارسلونا تلاش زیادی برای یافتن جانشین او داشت و در زمستان سال 2018 و بعد از کش و قوس های فراوان، موفق شد فیلیپ کوتینیو را با مبلغ 105 میلیون پوند از لیورپول خریداری کند و این ستاره برزیلی بعد از نیم فصل حضور نشان داد ارزش پرداخت این مبلغ را داشته است.

 

عثمان دمبله؛ دورتموند به بارسلونا- 96.8 میلیون پوند

 

 

ستاره جوان و فرانسوی دورتموند تابستان سال قبل با جنجال های فراوان راهی بارسلونا شد اما کم تجربگی و البته مصدومیت باعث شد دمبله در اولین فصل حضور خود در نوکمپ عملکرد ناموفق داشته و حتی زمزمه های فراوانی در مورد فروش دمبله شنیده می شود.

 

پل پوگبا؛ یوونتوس به منچستریونایتد- 89.3 میلیون پوند

 

 

ستاره فرانسوی بیانکونری بعد از یک دوره موفق در تورین دوباره و با مبلغ 89.3 میلیون پوند از این تیم راهی منچستریونایتد شد اما در 2 فصل اخیر انتقادات فراوانی را به جان خریده و بسیاری معتقدند پوگبا خرید موفقی برای منچستر نبوده است.

 

کریستیانو رونالدو؛ رئال مادرید به یوونتوس- 88 میلیون پوند

 

 

ستاره پرتغالی که در سال 2009 با انتقال به رئال مادرید گران ترین بازیکن تاریخ لقب گرفت، حالا با مبلغ 88 میلیون پوند و در سن 34 سالگی از مادرید راهی یوونتوس شده از این حیث رکوردی مهم بین بازیکنان بالای 30 سال را به خود اختصاص داده و بالاخره بعد از جنجال های فراوان از رئال مادرید جدا شود.

 

گرت بیل؛ تاتنهام به رئال مادرید-  85.3 میلیون پوند

 

 

ستاره ولزی تاتنهام در سال 2013 راهی رئال مادرید شد و اگرچه در این سالها بارها به دلیل مصدومیت های مختلف مدت ها از میادین دور بوده است، اما گرت بیل بارها در دیدارهای بزرگ از جمله فینال های لیگ قهرمانان و کوپا دل ری به داد تیمش رسیده است.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار