اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
امام جمعه موقت اهواز:
آیت الله حسن زاده گفت: مسئولان خوزستان با همدلی و مشارکت برای حل مشکل آب آبادان و خرمشهر قصور و کوتاهی های گذشته را جبران کردند که این عملکرد جای تشکر دارد.
حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده در خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهرستان بیان کرد: عملکرد مناسب و همدلی و مشارکت مسئولان خوزستان برای حل مشکل آب خرمشهر و آبادان باید برای حل سایر مشکلات استان الگو شود.

وی گفت: سپاه نیز با تمام قوا برای حل این مشکل ورود کرد.

امام جمعه موقت اهواز همچنین با اشاره به اهمیت احساس مسئولیت شرکت های آلاینده در بهبود شرایط استان بیان کرد: متاسفانه خوزستان هنوز موفق نشده است که سهم واقعی و حقیقی خود را از عوارض آلایندگی صنایع نفت و پتروشیمی دریافت کند.

حجت الاسلام حسن زاده عنوان کرد: این حق آلایندگی باید پرداخت شده وبرای حل مشکلات زیست محیطی و سلامت مردم هزینه شود.

وی ایجاد زیر ساخت های مهم به ویژه در بحث آب را یکی از راه حل های برطرف کردن مشکلات و معضلات در استان دانست و بیان کرد: نیاز به کار و فعالیت جهادی مسئولان استان است تا مشکلات خوزستان برطرف شود.

امام جمعه موقت اهواز درادامه اضافه کرد: دانشگاهیان، شرکت های دانش بنیان و دستگاه های مربوطه و کارشناسان برای خروج کشاورزی و صنعت استان از حالت سنتی به صنعتی ورود کنند و در آبادانی هر چه بیشتر استان مشارکت داشته باشند.

وی همچنین در ادامه با اشاره به مناسبت های هفته آینده بیان کرد: در سوم مرداد سال 1343 ، نمایندگان مجلس ایران لایحه کاپیتولاسیون را به تصویب رساندند، که به موجب این قانون محاکم قضایی ایران حق احضار و بازخواست از آمریکایی ها را به سبب جرایمی که مرتکب می شدند، نداشتند، این لایحه در سال 58 لغو شد که یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: اکنون هم علت عصبانیت دولت آمریکا نیز این است که دست این کشور از دخالت در ایران و منطقه کوتاه شده است.

وی همچنین با اشاره به سالگرد تولید امام رضا (ع) در سوم مرداد ماه بیان کرد: باید معارف قرآن را در دهه کرامت در جامعه نشر داد ، از دیگر کارهای ارزشمندی که در انقلاب اسلامی انجام گرفته است برگزاری برنامه های فرهنگی غنی در حرم امام رضا (ع) و تحولات عظیم و ارزشمندی است که بارگاه این امام بعد از انقلاب اسلامی در ایران داشته است.

حجت الاسلام حسن زاده در ادامه با اشاره به آغاز هفته آموزش فنی و حرفه ای از 31 تیر ماه عنوان کرد: خوزستان به کارگر ساده نیاز ندارد، صنایع و واحدهای تولیدی در خوزستان به کارگران با مهارت نیاز دارد و برای افزایش فرصت های شغلی ، جوانان باید مهارت های فنی فرا بگیرند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار