شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
فرمانده انتظامی خوزستان از كشف راز قتل بعد از پنج سال و دستگیری قاتل خبر داد.
سردار حيدر عباس زاده اظهار کرد: در سال 92 در پی يك فقره نزاع دسته جمعي مسلحانه در يكي از روستاهاي توابع هنديجان و كشته شدن سه نفر، پليس تحقيقاتش را جهت دستگيري عاملان جنايت آغاز كرد.

فرمانده انتظامي خوزستان افزود: در تحقيقات اوليه یکی از شركت كنندگان در نزاع به اتهام قتل دو نفر از طرفين دعوا با استفاده از اسلحه شكاري دستگير شد كه در ادامه روند رسيدگي پرونده به قتل ارتكابي اعتراف كرد.

وی در ادامه با بيان اينكه يكي از مقتولين نیز در این نزاع بر اثر تصادف عمدی با يك دستگاه خودرو به قتل رسیده بود، افزود: دستورات ويژه جهت شناسايي و دستگيري قاتل در دستور كار پليس قرار گرفت.

عباس زاده با اشاره به تلاشهاي مستمر پليس آگاهي شهرستان هنديجان براي كشف حقيقت گفت: یکی از متهمين به هويت "ع – ع" كه با قرار وثيقه آزاد شده بود، پس از پنج سال كتمان حقيقت بالاخره در تحقيقات كارآگاهان پليس و رویارویی با شواهد و قرائن به قتل "ح-ع" اعتراف و عنوان كرد با استفاده از خودور كاميونت مقتول را زير مي گيرد و متواري مي شود.

فرمانده انتظامي خوزستان اظهار كرد: يكي از اولويتهاي پليس كشف جرم است و نيروي انتظامي در اين زمينه از هيچ كوشش و تلاشي دريغ نخواهد كرد. 
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار