اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۶
نماینده شوشتر و گتوند در مجلس؛
طبق صحبت هایی که با وزیر محترم بهداشت داشتیم، در هفته دولت پروژه های حوزه بهداشت و درمان را با حضور ایشان در شوشتر و گتوند افتتاح خواهیم کرد.
شوشان: نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت گفت: راه اندازی ساختمان و دستگاه گامااسکن اقدام مهم و بزرگی است. باید در این بین از خیر عزیز آقای نوید و همچنین نماینده محترم ایشان آقای شرف الدین تشکر ویژه داشته باشیم.

سردار سهراب گیلانی اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی ما تکمیل چرخه درمان در شوشتر است که امیدواریم به لطف خدا و کمک خیرین عزیز، بتوانیم به زودی به این مهم دست پیدا کنیم. این موضوع با شخص وزیر محترم بهداشت و درمان نیز رایزنی شده و موافقت های لازم اخذ گردیده است.

وی با اعلام اینکه به جد پیگیر موضوع بیمارستان 200 تخت خوابی است تصریح کرد: روز گذشته طبق هماهنگی های به عمل آمده معاونان وزیر راه و شهرسازی به شوشتر آمدند و ما بحث بیمارستان 200 تخت خوابی که زیرنظر این وزارتخانه است را پیگیری کردم که مقرر شد جهت سرعت دادن به پروژه اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه به دنبال راه اندازی مرکز درمانی – آموزشی در شوشتر است اذعان داشت: صحبت هایی با دکتر هاشمی وزیر محترم بهداشت و درمان خواهیم داشت و بنا داریم پروژه بیمارستان 200 تخت خوابی را از وزارت راه و شهرسازی به وزارت بهداشت منتقل و موضوع راه اندازی مرکز درمانی - آموزشی را بنا کنیم.

گیلانی با اشاره به مسئله صدور مجوز قطعی دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: پس از انتشار این خبر، نامه ای از گذشته منتشر شد که گفتند قبلاً این مجوز صادر شده است. با پیگیری هایی که انجام دادیم مشخص گردید، نامه ای که در سال 92 امضا شده، مجوز موقت و موافقتی اولیه بوده، که با تکمیل آیتم های مورد نیاز وزارت، مجوز قطعی امسال صادر و دانشکده شوشتر 100 درصد و کاملاً مستقل و مستقیماً زیرنظر وزارت بهداشت و درمان فعالیت می کند.

نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طبق صحبت هایی که با وزیر محترم بهداشت داشتیم، در هفته دولت پروژه های حوزه بهداشت و درمان را با حضور ایشان در شوشتر و گتوند افتتاح خواهیم کرد.

وی افزود: در 2 سال گذشته یکی از دلایل پیشرفت ها در بحث دانشکده علوم پزشکی، جذب حدود 300 نفر نیروی جدید برای این مجموعه بوده که اقدام بسیار بزرگ و ارزشمندی است که به کمک این ها توسعه دانشکده را امروزه شاهد هستیم.

گیلانی در پایان گفت: بر خود لازم می دانم از زحمات کم نظیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی شوشتر از تیرماه 95 تاکنون تشکر و قدردانی ویژه ای داشته باشم. همچنین از خیرین محترم که در پروژه های گوناگون یاور حوزه سلامت و بهداشت بوده اند سپاسگزارم. از رسانه ها درخواست دارم برای تشویق مردم و خیرین بزرگوار جهت جلب مشارکت در بخش های مختلف سلامت، ورزش، اشتغال، فرهنگ، میراث فرهنگی و... تبلیغ کنند و خودِ خیرین را به خوبی و با احترام معرفی کرده تا به نوعی تشکری هرچند جزئی از آن ها داشته باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار