اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷
باید در کلاس لیگ برتر رفتار کنیم
مهاجم تیم ذوب‌آهن اعلام کرد تصمیم گیری درباره استقلالی‌شدنش دراختیار مسئولان باشگاه است و دخالتی در این خصوص ندارد.

 تیم ذوب‌آهن در هفته نخست لیگ برتر هجدهم مقابل نساجی به برتری یک بر صفر رسید تا گام اول را محکم بردارد. شاگردان امید نمازی در این مسابقه عملکرد خوبی داشتند و امیدوارند در آینده نیز روال خوبشان ادامه پیدا کند.


مرتضی تبریزی مهاجم تیم ذوب‌آهن درباره این مسابقه به خبرنگار "ورزش سه" عنوان کرد: ما 40 روز تمرین کرده بودیم و به نظرم نتیجه خوبی برایمان در قائمشهر رقم خورد. خوشحالم که تلاش‌هایمان به نتیجه نشست. ما چند سال بود نمی‌توانستیم لیگ را خوب شروع کنیم اما خوشبختانه این طلسم شکست و با برد استارت زدیم.بازی خوبی نیز انجام دادیم و خیلی خوش‌موقع به گل رسیدیم و به خوبی توانستیم مدیریت کنیم. خودم یک فرصت گلزنی داشتم که با بدشانسی از دست دادیم، یک پاس هم به حسینی دادم که او نیز نتوانست گل بزند. اگر موقعیت‌های ما به گل تبدیل می‌شد می‌توانستیم گلهای بیشتری هم بزنیم اما به هر حال همین که با برد بازی را پشت سر گذاشتیم،‌خوب است.


وی ادامه داد: در دقایق پایانی مسابقه طبیعی بود تیم نساجی فشار بیاورد تا نتیجه را جبران کنیم. آنها در 10 دقیقه پایانی خطرناک ظاهر شدند اما همانطور که گفتم برای هفته اول بازی خوبی انجام دادیم. ما مدیون این نکته بودیم که اسکلت تیم مان از فصل گذشته حفظ شده و همین موضوع به ما کمک می‌کند تا شرایط خوبی را تجربه کنیم. 


مهاجم ذوب‌آهن در بخش دیگری از حرف هایش بیان کرد:‌این برد را به هواداران خوب ذوب‌آهن، مجموعه مدیریتی باشگاه که این روزها خیلی زحمت می‌کشند و همه کارگران زحمتکش کارخانه ذوب‌آهن که اجزای شکل‌گیری نام بزرگی چون ذوب آهن هستند تقدیم می‌کنم. 

نتیجه تصویری برای مرتضی تبریزی
تبریزی درباره جو ورزشگاه قائمشهر گفت: جو استادیوم خیلی خوب بود. حضور نساجی در لیگ برتر به هواداران انگیزه می‌دهد و شور و هیجان لیگ را بالا می‌برد. امیدوارم تیم‌های پرطرفدار تر بیشتری در لیگ حاضر شوند تا شرایط بهتری را تجربه کنیم.


وی درباره مشکل نور ورزشگاه وطنی قائمشهر خاطرنشان کرد: من دوست ندارم راجع به این مسائل و موضوعات اینچنینی اظهارنظر کنم اما اعتقاد دارم وقتی در سطح لیگ برتر حاضر هستیم باید بهترین کیفیت‌ها را شاهد باشیم. همه شرایط باید در کلاس لیگ برتر باشد. این مسائل برای شهری که میزبان است، اتفاق مناسبی نیست و چه خوب است همه چیز را در  کلاس بین‌المللی برگزار کنیم.


تبریزی در پایان درباره پیشنهاد استقلال افزود: من دوست ندارم درباره این موضوع صحبتی داشته باشم. صحبت‌های دو باشگاه ادامه دارد و منتظرم ببینم در نهایت چه اتفاقی می‌افتد و چه تصمیمی گرفته می‌شود.

منبع:ورزش سه

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار