اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
در حال حاضر ساختار ما جنس وابستگی بانک مرکزی به دولت را زیاد کرده است.
محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس  با اشاره به تغییر رئیس کل بانک مرکزی و لزوم انجام تغییرات دیگر در تیم اقتصادی دولت گفت: متاسفانه هم ساختارهای ما دچار مشکل است و هم رویکردهای و هم افراد ما دچار اشکال هستند .

نماینده کرمان در مجلس در گفت‌وگو با عصر ایران ادامه داد: برخی افراد جنس شان این است که  ریسک پذیر و جسور نیستند، مسئولیت نمی‌پذیرند و حتی از تخصص خودشان استفاده نمی کنند و آن چیزی که در طول سال‌های قبل در بانک مرکزی شاهد بودیم اینگونه بود، البته گاهی هم فرد می گویید من مسئولیت دارم، حرف تخصصی‌ام این است و پای هر کاری نیز که انجام می دهم می ایستم.

پورابراهیمی با بیان اینکه بانک مرکزی استقلال ندارد خاطر نشان کرد: در حال حاضر ساختار ما جنس وابستگی بانک مرکزی به دولت را زیاد کرده است، مصوبه سال گذشته مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز آب پاکی را بروی دست همه ریخت و اگر نیمچه استقلالی در بانک مرکری بود آن را نیز از بین برد .

نماینده اصول‌گرای مجلس تاکید کرد:راهبردها در پرتو افراد و ساختارها شکل می‌گیرد، امروز اگر راهبردی جدیدی  بیاید که مبنایش منافع ملی باشد و نه منافع دولت، قطعا بانک مرکزی موفق خواهد بود.

رئیس کمیسیون اقتصادی با تاکید بر اینکه ازتغییرات در تیم اقتصادی دولت حمایت می کنیم گفت: تغییرات درزمانی می تواند خوب باشد که افرادی که می آیند باهم همراه باشند، اگر دوباره افراد باهم تضاد فکری داشته باشند قطعا تغییر مفید نخواهد بود، تغییربه مفهوم کلی قابل قبول است اما ترکیب تغییر مهم تر از خود تغییر است .

وی خاطر نشان کرد:ما اصرارمان بر تغییر در مجموعه تیم اقتصادی دولت است و دولت نیز باید این را درک کند و بداند و بر آن اساس حرکت کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار