اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱
رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی و جمعی از کشاورزان دشت آزادگان ظهر امروز 10 مردادماه جاری ضمن دیدار با مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان خدمات ارزنده وی را مورد تقدیر قرار دادند.

حسین مرمضی پور، با بیان این که همه ما می دانیم مشکل کمبود آب یک مسئله جهانی است و به شهرستان سوسنگرد خلاصه نمی شود مشکل کشاورزان را بیان کرد.

مرمضی پور، خدمات ارائه شده توسط سازمان آب و برق خوزستان را مثال زدنی عنوان کرد و با بیان این که شما در همه امورات قوی عمل کردید، یکی از خواسته های خود را برقراری ارتباط نزدیک و صمیمانه تر، بین مجموعه سازمان آب و برق خوزستان و کشاورزان اعلام کرد.

وی با بیان این که هم برای ما و هم برای شما به خوبی روشن است که اگر آب نباشد کل کشاورزی منطقه از بین می رود گفت: این آبی هم که هست ثمره تلاش های ارزنده سازمان آب و برق خوزستان است.

رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی دشت آزادگان عدم هماهنگی بین جهاد کشاورزی و سازمان را مورد انتقاد قرار داد و خواهان برقراری ارتباط مستحکم و دوستانه تر این سازمان با کشاورزان شد.

محمد رضا شمسایی در این نشست صمیمانه، ضمن خیر مقدم به رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی دشت آزادگان و کشاورزان به سوال های آنان جواب داد.

در پایان رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی دشت آزادگان، با اهدای لوح تقدیر، خدمات ارائه شده و اخذ تصمیمات شایسته مدیریتی مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان را مورد قدردانی قرار داد.

در این تقدیرنامه که به امضای حسین مرمضی پور رسیده، آمده است بنا به تصمیمات شایسته مدیریتی حضرتعالی در این برهه از زمان حساس و خشکسالی شدید همراه با کمبود آب در اکثر رودخانه های کشور و استان از جمله رودخانه کرخه که با در نظر گرفتن معیشت هزاران خانوار کشاورز، به شهرستان دشت آزادگان نگاه ویژه داشته اید و علیرغم ممنوعیت های اعلام شده کشت در تابستان سال جاری در اقدامی صحیح، مدبرانه و با زحمات شبانه روزی مجموعه تلاشگر سازمان آب و برق موجبات کشت و زرع را در این شهرستان فراهم نمودید شایسته است به نمایندگی از جامعه کشاورزی دشت آزادگان مراتب سپاس و تشکر خود را اعلام نمایم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار