اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
امام جمعه اهواز:
رسانه‌های امروز در واقع توسعه همان برنامه است و باید سعی بر این باشد که اخبار صحیح را انعکاس دهند.
آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه و مطبوعات خوزستان که امروز (14 مرداد)‌ در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه برای قدردانی و تجلیل از زحمات صنف خدمت‌گزار خبرنگار و اصحاب رسانه برگزار شده است که حق بزرگی بر گردن همه دارند و ما احساس می‌کنیم به آن‌ها مدیون هستیم.

وی بیان کرد: مسوولیت خبرنگاری امروز بسیار خطیر شده است چراکه یک جریان تازه متولد شده‌ای به وجود آمده که عبارت است از فضای مجازی با خبرهای دروغ و اراجیف. این امر بسیار نگران‌کننده و طراحی دشمن برای ایجاد فاصله بین نسل جدید و قدیم است. می‌خواهند به طور کلی نسل جدید را از گذشتگان خود جدا کنند تا در وادی دیگری سیر کنند. بنابراین فاتحه ارزش‌ها و فرهنگ موروثی را باید خواند و خسارت زیادی وارد می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افزود: مسوولیت خبرنگاران همان مسوولیت ائمه جمعه است که در گذشته باید اخبار را به مردم می‌رساندند. رسانه‌های امروز در واقع توسعه همان برنامه است و باید سعی بر این باشد که اخبار صحیح را انعکاس دهند. انتظار داریم رسانه‌ها در رساندن پیام‌هایی که مصلحت اقتضا می‌کند، کوتاهی نکنند. اصحاب رسانه می‌توانند خدمات ارزشمندی را به مردم ارایه کنند.

وی با اشاره به بحران اقتصادی کشور، گفت: صحبت‌های دشمنان خارجی و در راس آن آمریکا و رییس جمهور خاص آن کاملا وعده است و هنوز عملی نشده است و اینکه چقدر بتوانند عمل کنند و پیروز باشند معلوم نیست و خودشان نیز تردید دارند. پس باید ببینیم چوب را از کجا می‌خوریم.

امام جمعه اهواز ادامه داد: ما این چوب را از اخلالگران نظام اقتصادی و مفسدان می‌خوریم. در نشستی با مسوولان اقتصادی استان نیز معلوم شد چیزی در دست آن‌ها نیست و نرخ کالا‌ها و ... از تهران سرچشمه می‌گیرد. البته گرانفروشی‌های موردی نیز وجود دارد که از تعزیرات خواستیم در بازرسی‌ها جدی‌تر باشند اما این شاید تنها 5 درصد در جریان کلی اثرگذار است و عمده آن از مرکز کشور است.

آیت‌الله موسوی‌جزایری عنوان کرد: معلوم است که هیچ رحم و انصافی در دل مفسدان وجود ندارد و این درحالی است که دشمن هنوز حرف آخر را نزده است و این افراد پیشاپیش مراتب سرسپردگی خود را به استکبار جهانی ادا می‌کنند. ما مراتب انزجار خود را از این جریانات که براندازی نظام است اعلام و اشد مجازات را برای اخلالگران نظام اقتصادی کشور از قوه قضاییه درخواست می‌کنیم. 

وی افزود: در کنار این‌ نیز ضعف مدیریت، نظارت و پیگیری بیّنی را از مسوولان دولتی می‌بینیم که اگر قوه قضاییه در برخورد با آن‌ها مسامحه بکند به تکلیف شرعی خود عمل نکرده است. هر کس که نمی‌تواند به نظام خدمت کند باید از گردنه خارج شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار