اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
وزیران صمت، جهاد و بهداشت بسته‌های تامین، توزیع و نظارت کالا‌های اساسی و دارو را در جلسه ستاد اقتصادی دولت به ریاست رییس جمهور ارایه کردند.
به گزارش  فارس به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، براساس این بسته ها، که در تکمیل «طرح ساماندهی ارز» تهیه شده است، اقلام بیست گانه کالا‌های اساسی و ضروری مورد نیاز مردم که برای تهیه یا تولید آنها، ارز دولتی به نرخ رسمی تأمین می‌شود، در کلیه مراحل، از ثبت سفارش و تأمین ارز تا مراحل ترخیص، حمل و توزیع، مورد نظارت قرار می‌گیرد و به منظور بهره گیری از نظارت مردمی، با شفافیت کامل اطلاع رسانی عمومی می‌شود.

علاوه بر دستگاه‌های مسئول تخصصی، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نیز با تقویت امکانات خود در استانها، وظیفه بازرسی و نظارت برای جلوگیری از سوء استفاده و انحراف منابع را به عهده خواهد گرفت.

واردکنندگان این کالا‌ها باید از پیشینه مثبت عملکرد برخوردار باشند و رعایت کلیه ضوابط قیمت گذاری، عرضه به موقع و نحوه توزیع را تعهد کنند. وزارت صنعت، معدن و تجارت، قیمت این کالا‌ها را برای مصرف کننده نهایی اعلام می‌کند و نرخ ارز برای این دسته از کالاها، تا اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸، تغییر نخواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار