اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲
با مدیریت‌هایتان مشکلات اقتصادی را حل کنید. خیلی متشکر که متخلفان را شناسایی و دستگیر کردید ولی انبارهای احتکار را بگیرد چون با پول دزدی اجناس را احتکار کردند.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: مسئله امریکا و کشورهای استکباری از قبیل فرانسه و انگلیس این است که این انقلاب ۴۰ سال عمر کرده و توطئه‌ها بی‌اثر بود و نتایج و شرایط ما با اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست. ما در عرصه اقتدار پیش رفتیم و دشمن در مرحله تنزل اقتدار است و این برای امریکا و اروپا قابل تحمل نیست.

به گزارش عصر ایران به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام احمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران گفت: ما در مرحله‌ای قرار داریم که عبور از این مرحله، جریان انقلاب ما را بعد از چهل سال برای چله دوم تضمین خواهد کرد و تمام مشکل استکبار هم با همین مسئله است.

نتایج و شرایط ما با اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست

وی ادامه داد: مسئله امریکا و کشورهای استکباری از قبیل فرانسه و انگلیس این است که این انقلاب ۴۰ سال عمر کرده و توطئه‌ها بی‌اثر بود و نتایج و شرایط ما با اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست. ما در عرصه اقتدار پیش رفتیم و دشمن در مرحله تنزل اقتدار است و این برای امریکا و اروپا قابل تحمل نیست برای همین برای ما، تنش‌های زیادی در برابر این پیشرفت‌ها ایجاد می‌کند.

این عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه رهبری در یکی از سخنرانی‌هایشان موقعیت‌ امروز ما را به جنگ احزاب در صدر اسلام مقایسه کردند، اظهار داشت: آموزه زندگی ما از قرآن است بنابراین ما باید از قرآن الهام بگیریم. رهنمود حکیمانه رهبری ما را به قرآن هدایت می‌کند که ببینید در جنگ احزاب وقایعی که اتفاق افتاد، داستان امروز ماست و باید از همان اتفاق عبرت و درس بگیریم.

اروپا و امریکا هر دو دشمن قسم‌خورده‌اند ولی در روش اختلاف دارند

علم‌الهدی با تشریح جریان جنگ احزاب در صدر اسلام تصریح کرد: اینکه اروپا دانه می‌ریزد، فرقی با امریکا ندارد چراکه همه اینها دشمن قسم‌خورده است. اینها در روش با یکدیگر اختلاف دارند. مصالح و منافع آنها مشترک است ولی هر کدام روش خاص خود را دارند. فکر نکنیم که اروپایی‌ها دوست ما شده‌اند. وضع ما از مسلمانان در صدر اسلام بهتر است. آنها حتی قوت لایموت هم نداشتند.

وی به تشریح اقدامات منافقین در جنگ احزاب اشاره و خاطرنشان کرد: چون امریکا با ما این کار را کرد با کسانی که قرن‌ها به ما تحقیر را تحمیل کردند، برویم دوست شویم؟ دو، سه سال مذاکره کردید و دلار سه هزار تومانی را ۱۰ هزار تومان کردید، باز هم می‌خواهید مذاکره کنید؟

امروز منفورتر از دولت و پرچم امریکا در جهان وجود ندارد

امام جمعه مشهد با اشاره به یکی از سخنرانی‌های رهبر انقلاب ابراز داشت: مقام معظم رهبری در سال‌های اول رهبری‌شان در یک سخنرانی فرمودند: مردم! امام اسلام را مطرح کردند و ما پشت سر اسلام و امام راه افتادیم و می‌خواهیم مسیر امام را ادامه بدهیم ولی اسلام در کره زمین دشمن دارد و دشمنان نمی‌خواهند ما این مسیر را برویم ولی ما از اسلام دست‌بردار نیستیم. پیامبر هم در جنگ اسلام گفتند ما دست بردار از اسلام نیستیم چون خدا داریم و خدا کمک‌مان خواهد کرد.

علم‌الهدی با بیان اینکه امروز منفورتر از دولت و پرچم امریکا در جهان وجود ندارد، عنوان کرد: ما ایمان داریم و تسلیم خدا هستیم و هر چه سرنوشت‌مان باشیم به جلو می‌رویم یا کشته و شهید می‌شویم یا آنکه این پرچم را به دست صاحب اصلی‌اش می‌رسانیم. این حرف و منطق نیروهای متدین در برابر کسانی است که می‌گویند هی برویم مذاکره کنیم.

دولتمردان و قوه قضاییه به مردم الحاق شوید

وی افزود: این نیروها نه تنها در هشت سال دفاع مقدس بلکه سال‌های بعد از آن نیز بوده‌اند. ما امروز جوان نسل سومی داریم که امام را از طریق و صدا تصویر دیده‌ است اما می‌گوید می‌خواهم داوطلبانه به سوریه برویم و دعا کنید شهید شوم. این مردم عوض شدنی نیستند.

نماینده رهبری در استان خراسان رضوی با بیان اینکه دولتمردان و قوه قضاییه به مردم الحاق شوید و کمک کنید این خندق کنده شود، عنوان کرد: با مدیریت‌هایتان مشکلات اقتصادی را حل کنید. خیلی متشکر که متخلفان را شناسایی و دستگیر کردید ولی انبارهای احتکار را بگیرد چون با پول دزدی اجناس را احتکار کردند.

سایت‌شان را خاموش کردند و خودروی ۳۰ میلیون تومانی را ۵۰ میلیون کردند

علم‌الهدی با بیان اینکه امروز در راس مفاسد اقتصادی دستگاه‌هایی دولتی هستند، یادآور شد: سایت‌شان را خاموش کردند و خودروی ۳۰ میلیون تومانی را ۵۰ میلیون کردند. عزیزان اینها را دستگیر و شناسایی کنید و در جلوی چشم مردم با آن متخلف برخورد کنید تا مردم اندکی آرامش بگیرند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار