اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
23 مرداد 97 در پایتخت ایران‎ زمین؛
مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان با اشاره به برپایی شب فرهنگی خوزستان در قالب جشنواره ملی چارسوق در برج میلاد تهران از عموم مردم در اقصی ‎ نقاط کشور دعوت کرد تا در این شب به تماشای شکوه فرهنگ استان خوزستان بیایند.
علی‌رضا ایزدی در این خصوص اظهار داشت: سه‎شنبه 23 مردادماه 1397 فرصتی است برای دیدن یکی از نقاط ایران‎زمین که به نظر می رسد همگان با آن آشنایی دارند. 
  
او ادامه داد: واقعیت این سرزمین مقدس این است که بسیاری از ما با زیبایی‎های آن آشنایی نداریم و این استان زرخیز سرزمین ناشناخته‎هایی  است که حرف‎های زیادی برای گفتن دارد. 
  
مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان افزود: از این‎رو، فرصتی در روز سه‎شنبه 23 مردادماه جاری در برج میلاد تهران فراهم آمده است تا همگان در این کشور پهناور با بخشی از گهواره تمدن ایران زمین، سرزمین رنگین‎کمان اقوام ایرانی و خواستگاه تمدن یکتاپرستی ایران بزرگ ‎آشنا شوند. 
  
ایزدی با تأکید بر این‎که سه‎شنبه جاری فرصتی است برای دیدن خوزستان بزرگ و آشنا شدن با مهد تمدن ایران‎زمین گفت: به نمایندگی از مردم استان خوزستان از همگی شهروندان در تهران و سراسر کشور دعوت می‎کنم تا برای تماشای جلوه‎ها و جاذبه‎های این سرزمین اهورایی از جمله صنایع دستی متنوع، زیبایی‎های فرهنگی و آیین‎های زیبا و رنگارنگ معنوی آن ساعاتی را اختصاص دهند و از این زیبایی‎های بی‎حد و حصر لذت ببرند. 
  
به گزارش ایسنای خوزستان، جشنواره ملی چارسوق به همت سازمان میراث فرهنگی، شهرداری تهران و برج میلاد با رویکرد تقویت فرهنگ اقوام مختلف ایران، معرفی صنایع دستی، جاذبه‎ها و دارایی‌های فرهنگی استان‌های کشور از 21 تیر 97 در برج میلاد تهران آغاز شده و تا 26 شهریور 97 نیز ادامه دارد. استان خوزستان نیز سه شنبه ۲۳ مرداد 97 از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در ایستگاه مترو تئاتر شهر و از ساعت ۲۱ تا ۲۴ در برج میلاد تهران به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار