اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۰
شهردار خرمشهر در آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت این روز و تبریک به خبرنگاران ، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و به ارائه گزارش عملکردی شش ماهه ی شهرداری پرداخت.
شوشان خرمشهر:شهردار خرمشهر در آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت این روز و تبریک به 
خبرنگاران ، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و به ارائه گزارش عملکردی شش ماهه ی شهرداری پرداخت.

دارابی گفت: پرداخت حقوق در شهرداری ها بعلت مشکل در گرفتن عوارض و کاهش ساخت و ساز ، خیلی سخت شده است با این حال حقوق پرسنل شهرداری خرمشهر بروز است. دارابی همچنین درباره تعیین تکلیف بازار امام علی (ع) در آینده ی نزدیک خبر داد. دارابی افزود: باتوجه به پروژه های دردست اقدام یا انجام شده، من فکر میکنم شهرداری خرمشهر در مقدمه نشاط اجتماعی است. پروژهایی نظیر: کلاسهای اموزشی رایگان ، مسابقات فوتبال جام رمضان، جشن های سوم خرداد و عید فطر، محفل انس با قران، بازیهای سنتی، جشنواره غذا، جشنواره وسایل قدیمی، شهردار مدرسه،جشنواره صنایع دستی، آشنایی با گل و گیاه در نهالستان، نمایشگاه صنایع دستی معلولان و نابینایان، جشنواره تقلید صدا، نمایشگاه عکسهای قدیمی، مسابقه پاذل با حروف الفبا، فستیوال آب بازی، چالش خرچنگ، چالش آب یخ و...

دارابی در قسمت دیگری از سخنانش به بازار هفت میلیون نفری احداث شهربازی در خرمشهر اشاره کرد و گفت: به سرمایه گذاری حداقل شصت میلیارد تومان برای شهربازی نیاز است. ما آماده ایم به هر سرمایه گذاری که تمایلی برای حضور در خرمشهر داشته باشد، سازوکار را مهیا کنیم.

دارابی همچنین ضمن اشاره به بدهی های سنگین شهرداری به سازمان تامین اجتماعی و اداره اقتصاد و دارایی، به عملکردهای شهرداری با مستندات محکم و ارقام حدودی بصورت ذیل اشاره کرد:
۵۰میلیارد پروژه آغاز شده
۲۰میلیارد پروژه در شرف آغاز
۱۷۰میلیارد برای پل سوم خرمشهر 
۱۰۰میلیارد برای پل منیخ
۱۱میلیارد از کد محل تملک
۳۰میلیارد پروژه ساحل سازی و محلات
۳۰میلیارد کوی کارمندان و قسمتی از ساحل سازی
۳۰میلیارد بدهی ها و پیمانکاران و حقوق پرسنل
اتمام پروژه بازار امام علی (ع)
کشتارگاه صنعتی خرمشهر (با تایید هیئت استرالیایی)
پیشنهاد ۱۳ محله برای پروژه های عمرانی
۴۰میلیارد برای مناقصه محلات 
پیاده رو سازی بلوار ایران زمین و بیت المقدس 
دیوار کشی محل دپوی زباله بطول ۴کیلومتر

داوود دارابی در پایان جلسه ضمن تشکر از نماینده، فرماندار، امام جمعه ، پرسنل شهرداری و مردم شهرستان خرمشهر گفت عمدا از شورا تشکر نمیکنم چون شورا را وابسته به شهرداری و از خانواده ی شهرداری میدانم. 

در بین برنامه پیام شورای شهر در تجلیل از خبرنگاران نیز توسط سخنگوی شورا بصورت زنده پخش شد.

" عباس مدحجی "






نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار