اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
مدیر پروژه همسان گزینی تبیان، از ثبت ۳ هزار مورد ازدواج در این سامانه خبر داد و گفت: حتی یک مورد طلاق در ازدواج‌های انجام شده در سامانه همسان گزینی گزارش نشده است.
زهره حسینی در گفتگو با مهر، با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۷ هزار نفر در سامانه همسان گزینی تبیان ثبت نام کرده اند، افزود: در مدت فعالیت این سامانه تا امروز حدود ۱۸ هزار مورد معرفی برای ازدواج جوانان انجام شده که ۳ هزار مورد آن به ازدواج رسیده است.

وی ادامه داد: به دلیل فرآیند کارشناسی و دقیق در سامانه همسان گزینی و همچنین انجام مراحل مشاوره پیش، حسن و پس از ازدواج، تاکنون حتی یک مورد طلاق در ازدواجهای انجام شده گزارش نشده است. زوج هایی که از طریق سرویس همسان گزینی تبیان ازدواج می کنند پس از ۶ ماه و ارزیابی ازدواج شان در صورت رضایتمندی بسته های آموزشی مرتبط را دریافت می کنند و در صورت عدم رضایت آموزش های جدیدی دریافت کرده و به مشاور خانواده درمانگر ارجاع داده می شوند.

مدیر پروژه همسان گزینی تبیان اضافه کرد: در حال حاضر این سامانه در ۶ استان تهران، اصفهان، البرز، همدان، کردستان و مرکزی فعال شده است و درصدد هستیم پوشش سامانه را توسعه دهیم.

حسینی تاکید کرد: همسان گزینی تبیان با مراکز و دانشگاه های متعددی برای ازدواج جوانان همکاری دارد که از جمله می توان به شورای فرهنگ عمومی کشور، قوه قضائیه، شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی، ستاد نماز جمعه تهران، حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، حوزه های علمیه خواهران استان تهران، دانشگاه الزهرا، دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه صنعتی مالک اشتر، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاههای استان البرز، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاههای کردستان و دانشکده های متعدد دیگری اشاره کرد که در این طرح همکار تبیان هستند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین ازدواج‌ها در سامانه همسان‌گزینی تبیان در رده سنی متولدین دهه ۶۰ و پس از آن متولدین ۷۰ است و دارندگان مدارک کارشناسی ارشد و کارشناسی سهم بیشتری را در ازدواج‌ها به خود اختصاص داده‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار