اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهواز با هشت دستورکار از جمله لایحه افزایش نرخ کرایه تاکسی بی‌سیم، راه آهن و فرودگاه و لایحه نرخ سرویس مدارس برگزار شد.
در چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز که امروز امروز (29 مردادماه) با هشت دستور کار برگزار شد، لایحه بسته حمایتی بهره‌برداران بخش خصوصی اتوبوسرانی، لایحه افزایش نرخ کرایه تاکسی بی‌سیم، راه آهن و فرودگاه و لایحه نرخ سرویس مدارس در سال تحصیلی 98- 97 مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضای شورای شهر رسید. 

در یکی از لوایح، بسته حمایتی شهرداری از بهره‌برداران بخش خصوصی اتوبوسرانی جهت افزایش مشارکت بخش خصوصی در این حوزه طبق مصوبه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک مورد بررسی اعضای شورا قرار گرفت و با اکثریت آرا به تصویب رسید. 

همچنین لایحه افزایش نرخ کرایه تاکسی بی‌سیم، راه آهن و فرودگاه بررسی و با اشاره به افزایش هزینه رانندگان، افزایش 15 درصدی نرخ تاکسی‌های بیسیم، راه آهن و فرودگاه اهواز نسبت به سال گذشته مصوب شد. 

در لایحه‌ای دیگر نرخ کرایه سرویس مدارس در سال تحصیلی 98- 97 بررسی و با اکثریت آرا حق‌السهم راننده 84 درصد، پیمانکار 12 درصد، آموزش و پرورش سه درصد و سازمان تاکسیرانی شهرداری یک درصد افزایش یافت. 

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار