اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
شوشان خرمشهر :نمایش "من تا مرز من" به کارگردانی و بازی احمد صمیمی و نویسندگی مرتضی شاه کرم در سومین روز از جشنواره تئاتر فتح خرمشهر بر روی صحنه می رود.
صمیمی ماهیت نمایش را "مرز" بیان کرد و گفت:داستان،سرگذشت دو خانواده ی ایرانی و عراقی است که برای ادای نذر خود در روز عاشورا پشت مرز شلمچه گیر می کنند و میخواهند از مرز عبور کرده و نذر خود را ادا کنند، اما مرز به دلیل ازدحام و شلوغی بسته شده است.
وی ادامه داد: مرز یک نشانه برای بیان جدا بودن آدم ها از یکدیگر است.چرا که ما در کار دو خانواده عراقی و کرد ایرانی را میبینم، که زبان یکدیگر را متوجه نمیشوند  اما با هم حرف میزنند و در ارتباط با یکدیگر هستند و این سرباز مرزبان در چالش این ارتباط قرار میگیرد و داستان را شکل میدهد.
احمد صمیمی ادامه داد: این نمایش 5 شخصیت دارد، و فضا کاملا مدرن و رئال است، این هفتمین حضور من در جشنواره تئاتر خرمشهر است و در هر دو بخش صحنه ای و خیابانی در مقام بازیگری و کارگردانی حضور دارم.
وی گفت: برای من فرقی ندارد در کدام بخش ایفای نقش میکنم؛ چرا که هدف ، تاثیرگذاری بر روی مخاطب است و هر هنرمندی که دغدغه  تئاتر داشته باشد هدفمند و بنگاه جهان شمول تری وارد این عرصه می شود.
احمد صمیمی در پایان اذعان داشت: به حال مردم خرمشهر و آبادان برسید ، چرا که مردم این منطقه به خورد فرهنگی و هنری احتیاج دارند و داشتن یک تئاتر شهر کمترین چیزی است که می توانیم برای آنها تهیه کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار