اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
امیدواریم آقای روحانی متناسب با شرایط زمان تیم اقتصادی جدیدی بچیند تا دیگر لزومی به ایجاد تغییرات از سوی مجلس در کابینه دولت نباشد.
الیاس حضرتی نماینده اصلاح طلب مجلس انگیزه خود را درباره حمایت از استیضاح مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد مطرح کرد.

الیاس حضرتی نماینده مردم تهران با اشاره به استیضاح وزیر اقتصاد به خبرنگار عصر ایران گفت: تنها کسی که از تیم اقتصادی دولت مجلس می توانست یقه اش را بگیرد وزیر اقتصاد بود. ما قانونا روسای سازمان برنامه ‌‌بودجه، بانک مرکزی یا آقای نهاوندیان و جهانگیری را نمی توانستیم استیضاح کنیم یا باید آقای رئیس جمهور را استیضاح می کردیم که استیضاح وی ملاحظات اقتصادی خاص خودش را دارد یا وزیر اقتصاد را استیضاح می کردیم.

الیاس حضرتی نماینده تهران و عضو لیست امید در جلسه استیضاح علیه کرباسیان وزیر اقتصاد سخنرانی کرد و این در حالی بود که لیست امید به حمایت از کرباسیان پرداخت به همین دلیل حضرتی قبل از سخنرانی، از عضویت فراکسیون امید استعفا داده بود.


حضرتی در این گفتگو اظهار داشت: وزیر اقتصاد کسی بود که می توانستیم با استیضاح وی تمامی دغدغه ها، مسائل و مباحث مربوط به این حوزه را مطرح کنیم و مجلس در این زمینه به خوبی به وظیفه اش عمل کرد و سنگین و رنگین به نتیجه خوبی در استیضاح وزیر اقتصاد رسید.

حضرتی با تاکید بر لزوم تغییرات در دولت گفت: اگر آقای روحانی دست به تغییرات در تیم اقتصادی شان نزد نشان می دهند که شرایط جدید را نمی خواهد درک کند.

وی بیان کرد: امیدواریم آقای روحانی متناسب با شرایط زمان تیم اقتصادی جدیدی بچیند تا دیگر لزومی به ایجاد تغییرات از سوی مجلس در کابینه دولت نباشد.

این نماینده مردم تهران در مورد خواست مجلس مبنی بر استیضاح سایر وزرا گفت: باید منتظر باشیم ببینیم بعد از جلسه سوال از رئیس جمهور چه پیش می آید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار