اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان:
سید‌نوراله حسن زاده گفت: از پتروشیمی‌هایی که مواد اولیه خود را نگهداری کردند و به بازار و‌ واحدهای تولیدی عرضه نکردند، بازرسی و برخورد قاطع خواهد شد و‌ عواقب سنگینی را برای آن‌ها در نظر گرفته می شود.

به گزارش شوشان: نورالله حسن زاده گفت: افزایش نرخ ارز در حوزه صنعت از دو جهت باعث ایجاد تغییرات در حوزه تکنولوژی ماشین آلات و مواد اولیه شده است چراکه این بخش‌ها با افزایش ناگهانی قیمت ارز مواجه شدند اعلام نرخ ارز به یکباره شوک سنگینی را به بازار وارد کرد، به خصوص زمانی که اعلام کردند نرخ ارز تک رقمی است در همین وهله تنش شدیدی در بازار ایجاد شد و‌ مردمی که نیازمند ارز بودند سراسیمه در بازار به دنبال ارز می‌گشتند و این مساله شرایط را برای تامین ارز به منظور خرید و تامین مواد اولیه سخت کرد.

وی افزود: بنا داریم بازرسی و نظارت دقیقی را از پتروشیمی‌هایی که مواد اولیه خود را نگهداری کردند و به بازار و‌ واحدهای تولیدی عرضه نکردند، داشته باشیم و قطعا با واحدهایی که در این زمینه تخلف کرده‌اند برخورد شدیدی خواهد شد و‌ جرائم سنگینی را برای آن‌ها در نظر خواهیم گرفت. 
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان به فضای روانی حاکم بر بازار اشاره کرد و بیان کرد: قیمت‌گذاری برخی از اجناس خاص نیز در قانون بر عهده خود فروشنده است و این افراد به دلایل مختلف تصمیم به افزایش قیمت محصولات خود کرده اند، اخیرا نیز مجبور به پلمپ تعدادی انبار میوه و تره‌بار و چند واحد فروشنده شدیم که این موضوع در سطح استان ادامه خواهد داشت.

حسن زاده با بیان اینکه معمولا در انبارهای بازار باید کالا وجود داشته باشد، عنوان کرد: اگر انبارها خالی از کالا باشد دچار مشکل خواهیم شد و نباید صرف این‌که در هر انباری کالا وجود داشته باشد تحت عنوان احتکار، فروشنده را دستگیر کرد

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار