اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
تیم خوزستان در مسابقات قهرمانی پرورش‌اندام، بادی‌کلاسیک و فیزیک کشور که انتخابی تیم‌ملی نیز محسوب می‌شد موفق به کسب چند مدال رنگارنگ شد.
اردوان قاسمی، سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در گفت‌و‌گو با ایسنا – منطقه خوزستان، اظهارکرد: این مسابقات به مناسبت هفته دولت با عنوان "جام ۲۰۱۸ تبریز" از هفتم تا نهم شهريورماه در سالن شهيد اقدمی تبریز برگزار شد.

وی بیان کرد:‌ در رده سنی پيشكسوتان محمدرضا قنواتی در دسته 80- کیلوگرم رشته پرورش‌اندام و سجاد چگنی در دسته 180 قدی رشته بادی‌کلاسیک به مدال طلا دست پیدا کردند و محسن شكری نیز در دسته 70- کیلوگرم رشته پرورش‌اندام به نشان نقره رسید.

وی افزود: همچنین در رده‌سنی بزرگسالان حسن آلبوعلي در دسته ١٠٠+ کیلوگرم رشته پرورش‌اندام و در رده سنی جوانان رضا اسكندری در دسته ٧٥- کیلوگرم همین رشته، نایب قهرمان شدند و حسن دريس مدال برنز دسته 65- کیلوگرم رشته پرورش اندام را به خود اختصا داد.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش ‌اندام خوزستان گفت: محمد جوهري، جواد موحدي، مصطفي حسيوند، مهرشاد طاهري، علي حدادنيا نیز به مقام چهارن رسیدند و آرين غلامي پنجم شد و وحيد صالحي و فرشاد كريمي نیز در رده ششم جای گرفتند.

وی عنوان کرد: مسابقات در سطح خیلی خوبی برگزار شد و ورزشکاران خوزستانی نیز عملکرد راضی‌کننده‌ای داشتند. کسب شش مدال بسیار خوب است و امیدوارم در رقابت‌های آینده نیز سکوهای بیشتری را به خود اختصاص دهیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار