اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
حميدرضا خجندى معتقد است: در موضوع تعطیلی سینما هلال اهواز حقوق فرهنگی شهروندان اهوازى نادیده گرفته شده است.
این هنرمند موسیقی گفت: مديريت در حوزه هنر كارى است بس دشوار و حساس به خصوص اگر اين مديريت مرتبط با سرزمينى باشد كه مردم آن در شرايط اقليمى سختى در حال گذران زندگى باشند. 

وی با اشاره به تعطیلی سینما هلال اهواز که محل برگزاری کنسرت‌های موسیقی نیز هست اظهار کرد: در خوزستان زيبا در كنار شرجى داغ و روح‌افزاى آن و در روزهايى كه يكى از پايگاه‌هاى مهم فرهنگى و تفریحی خانواده‌هاى شريف اهوازى و تنها مكانى كه طى سال‌هاى گذشته محل برگزارى كنسرت‌هاى موسيقى در اهواز بوده (سينما هلال) با بحران سوءتفاهم بين مالک و مستاجر موجب رقم خوردن آزردگی خاطر اهالی سینما و موسيقى شده است و هم‌اكنون چراغى كه با روشن بودنش باعث تزریق حال و هوای خوب به شهروندان مى‌شد با خاموش ماندنش چيزى جز ناديده گرفتن حقوق فرهنگى شهروندان اهوازى را دربرنداشته است. 

خجندى خاطرنشان کرد: اين جا است كه مديريت در حوزه هنر چنان چه مسلح به انديشه و تدبير باشد مى‌تواند راه‌گشايى باشد براى جلوگيرى از ضايع شدن حقوق شهروندى مردم نجيب و محترم شهر به ظاهر كلان اهواز. اما خوشبختانه تدبير هشيارانه مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامى خوزستان و انتقال كنسرت‌هاى موسيقى اهواز كه طرفداران خاص خود را دارد به سينما اكسين تا مرتفع شدن مشكل سينما هلال موجب جلوگیری از توقف چرخه اين بخش از هنر شد. 

این خواننده و آهنگساز تاکید کرد: بسيار شايسته تقدير است كه با درايت جناب مدیر کل ارشاد خوزستان و همكاران محترم وى و نیز همكارى موسسه بهمن سبز شاهد برگزارى 2 كنسرت بوديم كه بسیار مورد استقبال شهروندان موسیقی دوست اهوازى قرار گرفت. 

وی افزود: خدا را شاکریم که نگاه ويژه مدیر کل ارشاد خوزستان و همكارانش به موسيقى باز مسبب خلق شب‌هايى نورانى و اوقاتى پر از نشاط براى موسيقى دوستان اهوازى شد که قطعا مسبب اصلى ايجاد اين لحظات ناب براى دوستداران كنسرت در اهواز تصميم مدبرانه وی بوده است. از این رو، اميدواريم كه خدمتگذاران به فرهنگ و هنر ايران عزيز و جاودان همواره راهشان مستدام و كردارشان مورد قبول درگاه خداوند باشد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار