اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوش با اشاره به پایان اعتصاب کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: مشکلات سه هزار کارگر این شرکت رفع شد.
حمید ظریف خسرجی افزود: رفع مشکلات کارگران و پایان اعتصاب آنها در نشست معاون اقتصادی استاندار خوزستان، فرماندار و اعضای شورای تامین شوش و نماینده کارگران مصوب شد.

وی از سرگیری فعالیت کارگران و انتخاب مدیرعامل جدید، متخصص و با اختیار تام را از دغدغه های مورد اشاره در این نشست عنوان کرد و گفت: خوشبختانه کارگران دوباره مشغول کار شده اند و تا پایان هفته جاری حقوق خردادماه خود را دریافت خواهند کرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوش افزود: قرارداد کارگران با نظارت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تنظیم و طرح طبقه بندی مشاغل بازنگری می شود.

وی اظهار داشت: در بخش قراردادها نیز نماینده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش در شرکت مستقر شده تا تمام تلاش خود را برای تضمین آینده شغلی کارگران و تنظیم قراداد فی مابین طرفین بکار گیرد.

ظریف خسرجی افزود: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوش از تاریخ 28 اسفند سال گذشته، 6 ایراد وارده به قراردادهای موجود را به شرکت تذکر داده است ولی متاسفانه رفع نشده اند که پیگیری برای رفع آنها ادامه دارد.

وی گفت: تلاش بر این است که عنوان کارگر روزمزد از قرارداد کارگران حذف شود و کارگران با شرکت نیشکر هفت تپه بصورت مستقیم قرداد ببندند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوش افزود: از این پس کارگران با پیمانکاران نیروهای انسانی قرارداد نخواهند بست.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه حدود سه هزار کارگر دارد که سه ماه حقوق معوقه دارند. 

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار