شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
به گزارش شوشان انوشیروان محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاح پایانه مخازن صادراتی شرکت نفت ایرانول در مجتمع بندری امام خمینی (ره) بیان کرد: فرصت های شغلی از طریق اجرای طرح های فراگیر روستایی، کارورزی، کارآموزی و فعالیت های خوبی همچون صنایع پتروشیمی و نفت ایجاد می شود.

بند پی افزود: خوزستان و شهرستان ماهشهر قطب پتروشیمی کشور هستند که صنایع پایین دستی آنها در حال فعال شدن است؛ این صنایع می توانند اشتغال بسیار خوبی را برای مردم منطقه و کشور ایجاد، و در امر افزایش صادرات اثر گذار باشند.

وی تصریح کرد: امید داریم توانایی های صنعتی را تداوم بخشیم و شرایط برای گسترده شدن این فعالیت ها را فراهم کنیم زیرا محدودیتی در خصوص ایجاد زمینه های اشتغال در خوزستان و کشور وجود ندارد و در دوشنبه هفته آینده نیز نشستی در خصوص پرداخت وام اشتغال تشکیل می شود.

بند پی اضافه کرد: رییس جمهوری روز گذشته اشاره بسیار خوبی به استفاده از نیروهای بومی داشتند که تمام واحدهایی که در استان های مختلف راه اندازی می شوند از نیروهای بومی همان منطقه استفاده کنند.

همچنین تلاش و اراده در این است تا نیروی تمام واحدهایی که در خوزستان راه اندازی می شود از افراد بومی این منطقه و استان باشند و در این خصوص نیز استاندار به طور مستقیم پیگیرهستند.

وی ادامه داد: در مجتمع پتروشیمی غدیر در شهرستان ماهشهر عملیات اجرایی 5 پروژه در راستای اهداف زیست محیطی منطقه آغاز شد تا بتواند 70 مترمکعب آب در ساعت را با تکنولوژی بومی تصفیه کند و 40 متر مکعب را مجددا به واحد بازگرداند.

بندپی با اشاره به افتتاح پایانه مخازن صادراتی شرکت نفت ایرانول در مجتمع بندری امام خمینی (ره)، عنوان کرد: این مجتمع یکی از مهمترین پایانه های انتقال مواد نفتی در کشور است که امروز به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: این مجتمع به ظرفیت 25 هزار متر مکعب راه اندازی شد. یکی از مهمترین ظرفیت‌های این پایانه صادراتی آن است که این مجتمع امروز به خط سراسری راه‌آهن کشور متصل می‌شود و نقش بسیار خوبی در صادرات خواهد داشت.




















نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار