اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
سید ناصر موسوی نژاد در جلسه امضای توافق نامه مشارکتی احداث مجتمع بزرگ رفاهی، تفریحی، فرهنگی اهواز بیان کرد: همه اعضای شورای اسلامی شهر حامی کتانباف بوده و هستند.

در این جلسه که با حضور کتانباف شهردار اهواز، سنواتی رئیس و فلسفی، لطفعلی زاده و موسوی نژاد اعضای شورای اسلامی شهر اهواز و تنی چند از معاونین و مدیران شهرداری و دکتر اسفندیاری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان کشور تشکیل شد، رییس شورای اسلامی شهر ضمن خیرمقدم به مدعوین این پروژه را نخستین تجربه ی جدی شهرداری اهواز در زمینه ی سرمایه گذاری قلمداد کرد و آن را به فال نیک گرفت.

عبدالرضا سنواتی ادامه داد: این اقدام ارزشمند بیش از هر چیزی مرهون تعهد مدیران جهادی و انقلابی در مرکز است که قدرت تصمیم گیری دارند و دلشان برای مردم خوزستان می تپد. دست این عزیزان را می فشاریم و باز هم آماده همکاری برای انجام کارهای بزرگ در خوزستان و اهواز هستیم. 

رییس شورای اسلامی شهر اهواز در خصوص اهمیت این پروژه اذعان کرد: علیرغم اهمیت این رویداد از لحاظ تفریحی، فرهنگی و رفاهی ارزش این کار این است که حرکتی پیشگامانه و آغاز کننده ی پروژه های سرمایه گذاری در شهرداری و شهر اهواز است که به امید خدا با موفقیت این پروژه، بخش خصوصی و سایر سرمایه گذاران و البته سایر مدیران شهری انگیزه زیادی را برای آمدن پای کار پیدا می کنند و در نهایت بهره اصلی را مردم شریف اهواز خواهند برد.

وی ادامه داد: اهواز عناوین و القاب بزرگی را یدک می کشد، عناوینی از قبیل پایتخت دفاع مقدس، دروازه ورود تشیع و ...که هر کدام افتخار و هویتی برای این سرزمین است. امیدوارم همه ی ما در مدیریت شهری فعلی اهواز اعم از شهردار جهادی و انقلابی، اعضای شورا و مدیران شهرداری دست به دست هم دهیم و کار را به سرانجام برسانیم.

سپس سیدناصر موسوی نژاد در سخنانی با ابراز خوش بینی به امضای این توافق نامه اظهار کرد: به لطف خدا، فرهنگ عالی بسیجی در حوزه سرمایه گذاری مدیریت شهری تبلور یافت و هماهنگی و اتحاد شهردار و شورای شهر و صندوق ذخیره بسیجیان باعث شروع این پروژه مهم در شهر اهواز شد. امیدوارم در هنگام بهره برداری، تهمیداتی پیش بینی شود که کام همه ی مردم بویژه شهروندان مناطق کم برخوردار از این خدمت شیرین شود.

عضو شورای اسلامی شهر ادامه داد: در یک سال اخیر در اهواز در حوزه مدیریت شهری حرکت رو به رشدی اتفاق افتاده است این روند رو به رشد اهواز با ماندن مهندس کتانباف، تداوم می یابد و امیدواریم چیزی خارج از این ثبات قدم اتفاق نیافتد. همه اعضای شورا حامی کتانباف بوده و هستند. ما اعضای شورای پنجم و شهردار اهواز، حلقه ی خدمت را تشکیل داده ایم و خروج از این تکلیف انقلابی و شرعی جایز نیست. 

در پایان مجمد جعفر فلسفی ضمن تشکر از زحمات انجام شده در این خصوص بیان کرد: خداوند را شاکریم که گره ی سرمایه گذاری در اهواز در حال باز شدن است و امضای این توافق نامه گام مهمی در این راستاست. استان های دیگر نیز به شدت خواستار حضور و سرمایه گذاری صندوق ذخیره بسیجیان در کشور بودند، خوشحالیم و تشکر می کنیم از مدیران ارشد این نهاد انقلابی که خوزستان و اهواز را برای اولین پروژه انتخاب کردند.

عضو کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و گردشگری و توسعه شهری ادامه داد: فعالیت های موثر و جدی در این چندماهه در سطح شورا و شهرداری اهواز انجام شد تا به این سطح از کار برسیم. این ها نشان دهنده ی وجود پتانسیل های موثر در شهرداری اهواز برای جلب مشارکت های مردمی است. این شروع کار است و باید همین جدیت و پیگیری در همگان وجود داشته باشد تا زودتر پروژه به مرحله ی نهایی برسد و مردم اثر ملموس این زحمات را درک کنند.

همچنین رییس و اعضای شورای اسلامی شهر در این جلسه خطاب به مدیران شهرداری از آنان خواستند: در عین دقت، سرعت را چاشنی کار خود سازند تا هر چه سریعتر عملیات اجرایی پروژه، آغاز شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار