اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
تیم‌های‌ خوزستانی در مسابقات تنیس‌روی‌میز، دو و میدانی و بسکتبال کارگری کشور شرکت می‌کنند.
سیدحمید غفاری، رییس هیات ورزش کارگری استان اظهارکرد: مسابقات تنیس‌روی‌میز قهرمانی کارگری کشور، انتخابی تیم‌ملی جهت اعزام به المپیاد جهانی کارگری ۲۰۱۹ بارسلونا از ۱8 تا ۱۹ شهریور ماه در استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: تیم تنیس‌روی‌میز شرکت فولادخوزستان نیز به عنوان نماینده استان در این دوره از مسابقات شرکت می کند. مصطفی اژدی زاده، محمدرضا تقی زاده شوشتری، مهدی زاهدی و عباس کاظمی به عنوان ورزشکار و داریوش الهی به عنوان سرمربی و ایمان دباغی زاده به عنوان سرپرست، در این دوره مسابقات شرکت می کنند.

 رییس هیات ورزش کارگری خوزستان با اشاره به اعزام تیم دو و میدانی بانوان استان نیز گفت: تیم شرکت تعاونی دهیاری های غیزانیه به مسابقات قهرمانی کارگری کشور و انتخابی تیم ملی جهت اعزام به المپیاد جهانی کارگری ۲۰۱۹ بارسلونا از 18 تا ۱۹ شهریور ماه در استان اردبیل برگزار می شودف حضور پیدا می کند.

وی بیان کرد: مائده چاوشی زاده در دو ۲۰۰ و ۴۰۰ متر، فاطمه معین پور در پرش طول و دو ۱۰۰ متر، نمایندگان استن در یان رقابت ها هستند و سرپرستی تیم نیز بر عهده معصومه موسوی است.

غفاری همچنین به حضور تیم تیم بسکتبال منتخب کارگری خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ملی جهت اعزام به المپیاد جهانی کارگری ۲۰۱۹ بارسلونا اشاره کرد و گفت: این مسابقات از ۱8 تا ۲۳ شهریور ماه در شهرستان شاهرود استان سمنان برگزار می شود.

وی افزود:کریم بنده، رمضان نعماوی، امیدرمضان احمدی، علی کوتی، بهنام شاهی دوست، سیدمحمدجعفر موسوی، سامان شرفائی، غضبان شریفی، پویان بهروان، رامین شیرنژاد، وحید اعتمادی و مسعود طهماسبی به عنوان ورزشکار در این پیکارها شرکت می کنند. همچنین جعفر کنانی هدایت تیم استان را برعهده دارد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار