اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
این برنامه بطور مستقیم از شبکه های سراسری و استانی و همچنین رادیو پخش خواهد شد.
شوشان: دوشنبه ساعت ۱۰ شب مراسم نصب پرچم شب اول محرم در شوشتر برای سیزدهمین سال پیاپی برگزار می شود.


مدیر اجرایی هیئت متوسلین به طفلان مسلم (ع) در جمع اصحاب رسانه شهرستان گفت: برای سیزدهمین سال پیاپی مراسم نصب پرچم متبرک به عتبات عالیات در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله برگزار می شود که آغاز و حرکت هیئات از مسجد ابریشمکاران و حمل پرچم به سمت مقام امام زاده عبدالله می باشد.

محسن محمدی زاده اظهار کرد: این برنامه طبق هماهنگی های بعمل آمده و در صورتی که مسئله خاصی پیش نیاید، با حضور آیت الله موسوی جزایری نماینده معظم ولی فقیه در استان، دکتر شریعتی استاندار محترم، حجت الاسلام بلک مدیرکل تبلیغات اسلامی، ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، حجت الاسلام خاکباز مدیرکل اوقاف و امور خیریه، سردار خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا و با مداحی حاج صادق آهنگران برنامه ریزی و اجرا می شود.

وی ضمن اشاره به تلاش های انجام شده برای ثبت ملی و معنوی این برنامه افزود: در همان شب برنامه سعی می کنیم صحبت های لازم و نهایی برای صدور مجوز ثبت مراسم نصب پرچم محرم در فهرست آثار معنوی و فرهنگی ایران را پیرو پیگیری های قبلی انجام دهیم و موافقت های پایانی را اخذ نماییم.

وی اضافه کرد: این برنامه بطور مستقیم از شبکه های سراسری و استانی و همچنین رادیو پخش خواهد شد. از تمامی مسئولان علی الخصوص نماینده محترم شهرستان، فرماندار پر تلاش و همچنین تمام هیئت ها که در این مراسم کمک کرده اند تشکر و قدردانی می کنم.

گفتنی است این مراسم قدمتی نزدیک به یک قرن دارد، که از ۱۳ سال پیش تاکنون احیاء شده و برگزار می شود. هر سال در شب اول محرم مهمانان بسیاری از شهرهای همجوار شهرستان شوشتر با حضور پر شور از این برنامه استقبال می کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار