اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:
آیت‌الله محسن حیدری گفت: مسئولان ملی باید نسبت به مشکلات مهم استان در زمینه‌های مختلف توجه جدی داشته باشند و برای رفع این مشکلات به صورت شبانه‌روزی تلاش کنند.
آیت‌الله محسن حیدری در سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر خوزستان که امروز، 18 اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان در مرکز باید بدانند که حفظ مصالح کشور در گرو حفظ منافع و مصالح استان خوزستان است زیرا در واقع منافع خوزستان با منافع کشور درهم‌ تنیده است و باید به هر دو به صورت یکپارچه نگاه شود تا شاهد حل مشکلات باشیم . 
    
وی افزود: مسئولان ملی باید نسبت به مشکلات مهم استان در زمینه‌های مختلف توجه جدی داشته باشند و برای رفع این مشکلات به صورت شبانه‌روزی تلاش کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: خوزستان دارای استعدادهای بسیاری در بحث نیروی انسانی است و این نیروهای توانمند دارای احساس مسئولیت پذیری بالایی هستند و می‌توانند نقش بسیار موثری را در بحث حل مشکلات استان و توسعه کشور داشته باشند اما متاسفانه به دلایل مختلف از بروز استعدادهای خود محروم شده‌اند. 

حیدری با اشاره به این‌که یکی از مهمترین موانع و مشکلات خوزستان، سهم کم استان در مناصب مدیریت کشوری است، عنوان کرد: استان‌هایی که سهم بالایی در مدیریت کشوری دارند موانع موجود بر سر راه هم استانی‌های خود را برداشته‌اند و مشکلات کمتری دارند.

وی با بیان این‌که با وجود همه مشکلات، خوزستان در بخش‌های مختلف رونق پیدا کرده است، گفت: بر اساس صحبت‌های مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، خوزستان مقام نخست را در جشنواره تعاونی‌های برتر کشور به دست آورده است که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد. در کشور و به ویژه استان خوزستان مشکلات بسیاری وجود دارد و راه حل گذر از همه این چالش‌ها خودباوری و تکیه بر توان داخلی است. 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که دشمنان امروز نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله رییس جمهوری فعلی آمریکا نسبت به گذشته ضعیف‌تر شده‌اند، خاطرنشان کرد: یکی از محورهای جنگ روانی دشمن تضعیف خودباوری در بین مردم و پمپاژ ناامیدی نسبت به دستگاه‌های مختلف است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار