شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان:
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: آمریکا امروزه در معادلات منطقه‌ای دیگر جایگاهی ندارد چرا که ایران با تشکیل اتحاد منطقه ای و مهار تروریست های تکفیری تیرخلاصی بر پیکره استکبار وارد کرد.
سرتیپ حسن شاهوارپور روز دوشنبه در آیین نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دوران دفاع مقدس در سرسرای امام خامنه ای مجتمع فجر سپاه در اهواز اظهار داشت: دلیرمردان انقلابی کشورمان در دوران دفاع مقدس با نثار جان خود در یک جبهه واحد پوزه دشمنان این مرز و بوم را به خاک مالیدند.

وی ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت را یکی از وظایف اصلی نیروهای مسلح و سپاه برشمرد و افزود: اکنون این افتخار را داریم که به برکت جان فشانی های شهدای والا مقام و ایثار و فداکاری جانبازان و پیشکسوتان این عرصه ، ایران اسلامی باوجود تمامی فشارهای غرب همچنان سربلند و استوار است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد:ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در کنار ملت شریف ایران در دهه اول انقلاب که دشمن برای سقوط نظام در تلاش بود نقش برجسته ای در مبارزه با دشمنان قسم خورده نظام داشتند و اهداف شوم دشمن را خنثی کردند.

وی بیان کرد: درحال حاضر نیروهای مسلح در منطقه و سطح جهان مقتدرتر از گذشته بوده و با دسترسی به سلاح های مدرن و پیشرفته تولید داخل بر افتخارات خود افزوده است.

سرتیپ شاهوارپور تصریح کرد: یکی از مسائلی مهم و اساسی که همه ما باید به آن به صورت توجه کنیم، ماموریت و مسئولیتی هایی است که بر عهده داریم.

وی ادامه داد:انقلاب اسلامی در بدو تولد با رویکرد تغییر در تمامی حوزه ها شکل گرفت؛ انقلاب ها بعضاً رویکردهای سیاسی ،اجتماعی و اقتصادی دارند اما انقلاب اسلامی در تمامی حوزه ها تغییر ایجاد کرد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: باوجود این رویکرد، جبهه ای که در مقابل داشتیم، جبهه سخت و سنگینی بود.

وی تصریح کرد: در دوره صفویه انسجام خوبی در ایران با پشتوانه علمای شیعه ایجاد شد اما بعد از سقوط سلسله صفویه جریان های روی کار در افشاریه ،زندیه ، قاجاریه و پهلوی باعث شد بخش های زیادی از کشور توسط استعمارگران جدا شده و امتیازات گسترده اقتصادی داده شد.

سرتیپ شاهوارپور گفت: درآن دوران بیگانه سایزی وجود نداشت و همین امر باعث دادن امتیاز های ننگین به بیگانگان شد. 

وی تصریح کرد: پس از آن دوران که استعمارگران با مبارزات علمای بزرگ شیعه مواجه شدند و شکست خوردند از راه دیگری وارد شدند که آن ایجاد جنگ تحمیلی علیه ایران بود.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: در آن دوران کشور ما در حوزه داخلی و خارجی می جنگید؛ در داخل منافقان به عنوان سهم خواه انقلاب یک دست شده بودند و حذف فیزیکی نخبگان را در دستور کار قراردادند.

وی ادامه داد: مرحله بعدی توطئه دشمنان مهار ایران بود اما بازهم در این امر نیز موفق نشدند چرا که دیدند فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان منتشر شده است.

ایرنا/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار