اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
بخشدار غیزانیه گفت: بخش غیزانیه در شهرستان اهواز نیاز به احداث پنج خانه بهداشت دارد تا امکان پوشش صد درصدی بهداشت در این منطقه فراهم شود.
شاهین هاشمی بیان کرد: در یک هفته گذشته پنج خانه بهداشت در این بخش به بهره برداری رسید که کمک بزرگی به پوشش درمانی و بهداشتی مردم این منطقه می کند.

بخشدار غیزانیه گفت: این پنج خانه بهداشت در روستاهای شجیرات، حمیره،ام الطرفه، غیزانیه و دامغه به بهره برداری رسیدند که هشت هزار نفر را تحت پوشش خدمات خود دارند.

وی گفت: همچنین مقرر شده است یک مرکز بهداشتی و درمانی شبانه روزی در این منطقه احداث شود که در این مرکز آمبولانس و پزشک مستقر می شود و می تواند پوشش درمانی و رسیدگی به بیماران این منطقه را پوشش دهد.

بخشدار غیزانیه ادامه داد: همچنین 2 مرکز بهداشت دیگر که زمین این 2 مرکز توسط اهالی این منطقه اهدا شده است در حال دریافت تاییدیه برای ساخت هستند، ساخت این تعداد مرکز بهداشت می تواند تحول بزرگی را در پوشش درمانی و بهداشتی این منطقه داشته باشد.

هاشمی درادامه اضافه کرد: همچنین با شرکت نفت کارون هماهنگ شده است که درمانگاهی را که در کنار تاسیسات خود در منطقه کریت کمپ غیزانیه دارد را برای درمان اهالی این منطقه آزاد کند.

** تمامی روستاهای غیزانیه تا 2سال آینده گازدار می شوند

بخشدار غیزانیه گفت: پروژه 86 کیلومتری گازرسانی به 25 روستاهای غیزانیه در حال انجام است که این پروژه 50 درصد پیشرفت داشته است.

وی افزود: همچنین یک پروژه 130 کیلومتری گازرسانی در غیزانیه نیز در حال انجام است که به 30 روستا در این پروژه گازرسانی می شود.

هاشمی عنوان کرد: با اجرای این پروژه ها تمامی روستاهای غیزانیه تا 2 سال آینده گازدار خواهند شد.

** تحویل پنج مدرسه به آموزش و پرورش در غیزانیه

بخشدار غیزانیه بیان کرد: درسال تحصیلی جدید پنج مدرسه در غیزانیه افتتاح می شود که این مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه هستند.

هاشمی با اشاره به اینکه توجه به مدارس دختران در این منطقه می تواند درادامه تحصیل آن ها تاثیر گذار است افزود: یک مدرسه 6 کلاسه دخترانه در این منطقه توسط یک خیر در دست ساخت است.

بخش غیزانیه یکی از سه بخش تابعه شهرستان اهواز است که در شرق اهواز در مسیر ماهشهر، رامشیر و رامهرمز واقع شده است و بالغ بر 80 روستا در این بخش است.

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار