اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
شهردار اهواز:
منصور کتانباف گفت: با نصب یک تابلو مشکل حل نمی شود، باید با روش مهندسی ترافیک ورود و خروج شهرک پیام حل شود تا آسیب و حادثه ای برای شهروندان رخ ندهد.
منصور کتانباف در آیین افتتاح ضلع غربی بزرگترین رینگ شهری اهواز (مسیر پل ششم تا بلوار گلستان) و اتمام عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان های شهرک پیام که امروز( ۱۹ شهریورماه )برگزار شد، اظهار کرد: کار احداث پروژه سال ۹۰ آغاز شد که اواخر سال ۹۱ به پشت دیوار اصلی رسیدیم و به دلیل عدم انجام هماهنگی های بین بخشی اجازه ورود به سمت دیگر را نداشتیم و کار متوقف شد.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش استاندار خوزستان و همکاری شرکت برق منطقه ای پروژه ای که باید چند سال قبل انجام می‌شد امروز به بهره‌برداری رسید. این هماهنگی‌های بخش بین بخشی می‌طلبد که یک مدیریت هماهنگ و مدیریت شهری در سطح کشور و شهر اهواز را داشته باشیم.

شهردار اهواز با اشاره به تکمیل نشدن بخشی از این پروژه گفت: بخشی از این پروژه هنوز تکمیل نشده است زیرا یکی دو نقطه از این پروژه با معارضین مواجه شده است که در حل رفع مشکل معارضین هستیم. با رفع مشکل معارضین، مشکل پروژه به صورت صد در صد حل خواهد شد. همچنین تملک املاکی که در اختیار دستگاه‌ها یا مردم هست، تشریفاتی دارد.

کتانباف گفت: تملک و گذر از معارضین پروژه سخت تر از انجام پروژه است. برای پروژه انجام کارهای مهندسی با ماشین آلات و ابزار انجام می شود اما متقاعد کردن معارضین پروژه زمان‌بر است که باید با تدبیر حل شود.

وی با تاکید بر لزوم حل رفتار ترافیک ورود و خروج به شهرک پیام اهواز بیان کرد: با نصب یک تابلو مشکل حل نمی شود . باید با روش مهندسی ترافیک ورود و خروج شهرک پیام حل شود تا آسیب و حادثه ای برای شهروندان رخ ندهد. 

وی اصل ترافیک را ایمنی دانست و گفت: اگر ترافیک ایمن نباشد یعنی هیچ کاری نکرده ایم و مدیون جان و مال مردم خواهیم بود.

کتانباف عنوان کرد: تعداد پروژه هایی داریم که سال ها از آنها گذشته اما یکی پس از دیگری در حال تکمیل است.

شهردار اهواز با اشاره به لزوم فراهم کردن زیرساخت های کارهای فرهنگی و اجتماعی گفت: ایجاد مراکز سرای محلات در حال انجام است. یکی از مراکز سرای محله آماده بهره برداری است و سرای محلات دیگری در حال تکمیل هستند که امیدواریم به بهره برداری برسند. در واقع در هر منطقه حداقل یک سرای محله پیش بینی شده است.

کتانباف تصریح کرد: یکی از رینگ های ترافیکی رینگ ترافیکی پل پنجم است که باید در کوی رمضان از مسیر پادگان گلف عبور کند و به شهرک نفت برسد که در نهایت تا ۱۰ روز دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: علی رغم محدودیتهای مالی در سطح کشور و شهرداری ها، در همه مناطق فعالیت های عمرانی در اهواز در حال انجام است.

گفتنی است که بزرگترین رینگ شهری اهواز مسیر (پل ششم تا بلوار گلستان) با طول مسیر ۶ کیلومتر در دو باند رفت و برگشت به عرض ۱۴ متر و با اهداف کاهش زمان تردد از پل ششم تا بلوار گلستان ، کاهش زمان، صرفه‌جویی ریالی و مصرف سوخت امروز افتتاح شد.

همچنین زیرسازی و آسفالت خیابان های شهرک پیام امروز به بهره برداری رسید که در این پروژه تعداد ۲۵ خیابان به مساحت بیش از ۳۰ هزار متر مربع زیرسازی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار