اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۵۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حمله موشکی ایران به مقر گروه‌های تروریستی در خاک کردستان عراق گفت: مسئولان کردستان عراق و حزب منحله دموکرات تعهد کتبی داده‌اند که در ایران عملیات نکنند و ملت ایران دفاع را حق خود می‌داند.
به گزارش ایسنا سرلشگر محمد باقری در حاشیه مراسم دانش آموختگی دانشگاه علوم انتظامی امین، در مورد حملات موشکی ایران به مقر گروه‌های تروریستی کردستان عراق گفت: مسئولان کردستان عراق و حزب منحله دموکرات کردستان در سال 75 تعهد کتبی داده بودند که در ایران عملیات انجام ندهند اما از سال گذشته به تحریک آمریکا این عهد را شکستند که این اتفاق برای ما قابل تامل نبود و از این رو چندین بار به آن‌ها تذکر داده بودیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: اقلیم کردستان تلاش کرد که از این اتفاق‌ها ممانعت کند و در حال حاضر هم دولت عراق و حکومت اقلیم کردستان نباید اجازه دهند مقرهایی علیه ایران ایجاد شود و این‌ها مجرم هستند یا باید باقی‌مانده آن‌ها را به ما تحویل دهند و یا از کشورشان اخراج کنند.

وی در ادامه گفت: اگر این اتفاقات ناامن‌ساز ادامه پیدا کند، اتفاقی که برای فرماندهان آن‌ها افتاد دوباره رخ خواهد داد و ملت ایران حق دفاع را برای خود محفوظ می‌دارد.

وی اضافه کرد: بحمدالله با دقت کار اطلاعاتی،‌ فرماندهی در صحنه و برنامه موشکی دقیق به تمام اهدافمان در این عملیات رسیدیم. برخورد موشک‌ها به محل جلسه امری اتفاقی نیست و امیدواریم دیگر نیاز به تکرار این کار نداشته باشیم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
comment
0
0
comment موشکها نوش جان تروریستها باید همشون به درک میرفتن
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار