شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵
در مهرماه امسال گزارشی مشورتی را به دکتر شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی تسلیم خواهد کرد که نحوه ی چینش مهره ها را در هشت سال گذشته و در استان به صورت جدولی مشخص کرده است.

سلطانعلی بهمنی از فعالان سیاسی استان خوزستان از نحوه موضع گیری نمایندگان استان درخصوص انتخاب استاندارب رای خوزستان انتقاد کرد.

بهمنی موضع گیری برخی نمایندگان را خطی و جناحی و برخی را بی اعتمادی به نخبگان استان قلمداد کرده و فت: نبودن نخبگان استان در کابینه دکتر روحانی نشانگر آن است که نمایندگان استان از نفوذ و اقتدار لازم برای ارائه راه حل های استراتژیک و فن مذاکره با رئیس جمهوری برخوردارنبوده اند.

وی گفت: در مهرماه امسال گزارشی مشورتی را به دکتر شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی تسلیم خواهد کرد که نحوه ی چینش مهره ها را در هشت سال گذشته و در استان به صورت جدولی مشخص کرده است.

بهمنی بابیان اینکه با هماهنگی با مسووءلین ، واحدهای انتظامی و امنیتی سمیناری را با عنوان "نقش همگرایی قومی در ترقی خوزستان " برگزار کرده است گفت: اظهار نظرهای صورت گرفته ثابت کرده است مردم از قوم گرایی در استان آسیب دیده اند و آن را خلاف منافع ملی وت رقی استان میدانند.

وی به شوشان گفت: تمام تلاش خود را بکار خواهم بست تا بحث قوم گرایی را در استان کمرنگ کنم .

این فعال سیاسی استان افزود: در سازمان های هزاره ی سوم و فرانوگرا برنامه،نبوغ فکری و استراتژی تعیین کننده اهداف دولت است و ما به عنوان بخشی از جامعه جهانی باید برای رفاه ،آسایش وخوشبختی مردم از هرگونه بکارگیری مدیریت سنتی پرهیز کنیم .

بهمنی مدیریت سنتی را بزرگترین چالش امنیت ملی ایران دانست وگفت: مشخصه ی اصلی این مدیریت سنتی آن است که تقسیم مناصب ،موقعیت ها،پست های سازمانی ،برخورداری ها وامتیازات براساس نوع ومیزان وفاداری به مافوق است نه شایسته سالاری. بهمنی درعین حال تنها راه ترقی خوزستان را همگرایی قومی ، نخبه گرایی ونخبه پروری، فرانوگرایی و بالا بردن فهم سازمانی مهره ها در مدیریت استان دانست وبه شوشان گفت: خوزستان قربانی سوء مدیریتها شده است .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار