اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی:
امید بن عباس با اشاره به این‌که باید مدبرانه با تحریم‌های ظالمانه آمریکا در آبان ماه مقابله کرد، گفت: در بسته استانی به دنبال افزایش عملکردها و اقدامات در زمینه مقابله با تحریم‌ها هستیم.
امید بن عباس با اشاره به این‌که آمریکا اعلام کرده که در آبان ماه یک سری تحریم علیه ایران اعمال خواهد کرد، اظهار داشت: به دستور استاندار خوزستان از دو ماه گذشته برای جلوگیری از غافلگیری توسط تحریم‌های ظالمانه، مقابله با آنها و کاهش شدت اثرگذاری بسته ضد تحریم در استان خوزستان در حال تدوین است.

وی ادامه داد: تدوین این بسته در سطح استان خوزستان علاوه بر اقدامات ملی توسط دولت و مجلس شورای اسلامی در حال انجام و با استفاده از پتانسیل‌ها، ظرفیت‌ها و اختیارات محافظ مضاعفی برای بسته‌های ملی در سطح استان لحاظ شده و از کنون هوشمندانه به فکر باشیم تا بتوان شدت اثر آن را کاهش داد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به این‌که باید مدبرانه با تحریم‌های ظالمانه آمریکا در آبان ماه مقابله کرد، ادامه داد: در بسته استانی به دنبال افزایش عملکردها و اقدامات در زمینه مقابله با تحریم‌ها هستیم.

وی افزود: یک سری تکالیف در سطح ملی به استان ابلاغ خواهند شد و وظایف دیگری نیز در سطح استان تدوین و ابلاغ می‌شوند.

بن عباس با اشاره به فعالیت در حوزه‌های مختلف، نشست‌های تیم‌های هیئت علمی دانشگاه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و بخش خصوصی، افزود: امیدواریم تا یک ماه آینده این بسته را تدوین و بتوان برای ابلاغ به استاندار ارائه داد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان عنوان کرد: رویکرد استان در این بسته، حمایت از بخش خصوصی خواهد بود اما جزئیات آن محرمانه است چراکه در غیراینصورت اثربخشی آن در اجرا کم خواهد شد.

وی گفت: با درس گرفتن از تحریم‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها، اثرگذاری آن بررسی و به صورت پویا متناسب با شرایط مختلف، سناریورهای مختلفی تدوین خواهیم کرد تا در شرایط متفاوت، عملکردهای مختلفی را ارائه دهیم.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار