اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
نماینده صندوق اعتباری هنر در منطقه آزاد اروند ، خبر داد ؛
آبادان - شوشان ؛ نماینده صندوق اعتباری هنر در منطقه آزاد اروند ، گفت : در شش ماه اول امسال 136 هنرمند از تسهیلات بیمه ای صندوق اعتباری هنر بهرمند شدند.
شوشان آبادان ؛ لیلا یداله زاده ظهر امروز سه شنبه ( 27 شهریور ماه ) در گفت و گو با خبرنگار شوشان آبادان ، اظهار کرد: با توجه به ابلاغ سیاست های دولت دوازدهم به صندوق اعتباری هنر مبنی بر حمایت ویژه از اصحاب فرهنگ و رسانه که نشان از نگاه رئیس محترم جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت تحقق این سیاست داشته و دارند فصل جدیدی در ارائه خدمات صندوق اعتباری هنر به هنرمندان آغاز گردید.

وی افزود : در همین راستا مدیران و کارشناسان صندوق اعتباری هنر ، اسفند ماه سال گذشته ضمن دیدار با هنرمندان منطقه آزاد اروند (شهرستان های آبادان و خرمشهر ) با هنرمندان و فعالین عرصه هنر در روستاها نیز جلساتی برگزار کردند که نتیجه آن همکاری ، مساعدت و اعطاء کمک های مالی و بلا عوض به برخی از هنرمندان بود.

یداله زاده ، اصلی ترین وظیفه صندوق اعتباری هنر را پوشش سراسری بیمه تامین اجتماعی هنرمندان دانست و تصریح کرد : بیمه تامین اجتماعی نیاز حیاتی هنرمندان است که میبایست همه هنرمندان از آن بهرمند شوند.

وی بیان کرد : در سال 96 تعداد زیادی از هنرمندان منطقه آزاد اروند (بیش از 260 نفر ) در عرصه های مختلف فرهنگی هنری اقدام به عضویت ازطریق سایت صندوق اعتباری هنر کرده بودند ، که بیمه تعداد 136 هنرمند قطعی و مابقی نیز پس از بررسی و تکمیل مدارک مورد نیاز، جهت عقد قرارداد بیمه ای به سازمان تامین اجتماعی معرفی و بیمه خواهند شد.

نماینده صندوق اعتباری هنر در منطقه آزاد اروند گفت : تعداد 40 هنرمند از سال 89 تا کنون به دلایل مختلف بیمه آنها قطع شده بود مورد بررسی قرار گرفت و بیمه آنها مجدد برقرار شد.

وی به برقراری بیمه تکمیلی هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر در منطقه آزاد اروند اشاره و اظهار کرد : اهالی فرهنگ و هنر جهت برقراری وام کار گشایی به مبلغ 40 میلیون ریال می توانند با مراجعه به دفتر اینجانب بعنوان نماینده صندوق اعتباری هنر در منطقه آزاد اروند ، مستقر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان درخواست خود را ارائه نمایند.

نماینده صندوق اعتباری هنر در منطقه آزاد اروند با اشاره به پرداخت تسهیلات به مراکز فرهنگی هنری در اروند گفت : با مذاکرات صورت گرفته سه مورد وام کارآفرینی برای آموزشگاه ها و موسسات دارای مجوز از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی از صندوق اعتباری هنر موافقت گردید.





پایان پیام./.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار