شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
نماینده خبرگان رهبری:
آیت الله عباس کعبی گفت: نهضت و حرکت امام حسین، حرکتی رحمانی، ریشه‌دار، اصلاح‌گرانه، جهادی، انسانی و مطابق با همه ادوار و زمان‌ها بود.
آیت‌الله عباس کعبی شب گذشته در مراسم سوگواری سیدالشهدا(ع) در مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) با تاکید بر اینکه ده روز محرم برای حیات انسانیت سرنوشت‌ساز و حیاتی است، اظهار کرد: نهضت و حرکت امام حسین، حرکتی رحمانی، ریشه‌دار، اصلاح‌گرانه، جهادی، انسانی و مطابق با همه ادوار و زمان‌ها بود.

وی عنوان کرد: باید اصول و مفاهیم نهضت حسینی را دریابیم، چرا که در این نهضت رهایی از جهل و فساد و مقابله با دشمن به وضوح دیده می‌شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خدمت به امام حسین فقط منحصر به برپایی مراسم نیست، بلکه خدمت به ایشان شامل حمایت و هدایت انسان‌ها، دوری از مشکلات و رفع گرفتاری و حوائج است و این نهضت همه قومیت‌ها و طوایف را دور هم جمع کرده است.

وی عنوان کرد: امام حسین متعلق به همه آزادگان جهان است، ما باید علاوه بر پیروی از سیدالشهدا(ع) از وهابیت و خوارج زمان که تابعان خط اموی هستند، برائت کنیم.

کعبی اظهار کرد: پرچم امام حسین پرچم پیشرفت انسان‌ها، ترقی، نجات از جهالت و تاریکی است، همانگونه که مدرسه و مکتب حسینی، مکتب مقاومت، ایستادگی، شهادت، مغفرت و باب نجات اسلام است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار