اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

شوشان : دبیر ستاد عالی‌ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، در حکمی، حسین براتی را به عنوان عهده‌دار وظایف ‌اداره‌کل هماهنگی استان‌ها و امور حقوقی این ستاد منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد عالی‌ کانون‌های فرهنگی هنری مساجدکشور، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حبیب‌رضا ارزانی؛ دبیر ستاد عالی‌ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، در حکمی، حسین براتی را به عنوان «سرپرست ‌اداره کل هماهنگی استان‌ها و امور حقوقی» این ستاد منصوب کرد.

 در متن این حکم آمده است:

«با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی بدینوسیله به عنوان «عهده‌دار وظایف اداره کل هماهنگی استان‌ها و امور حقوقی» ستاد عالی‌کانون‌های مساجد کشور منصوب می‌شوید.

 ضرورت دارد ضمن هماهنگی کامل و با استفاده از ظرفیت‌های دبیرخانه‌های استانی موارد زیر در اولویت کاری آن حوزه قرار گرفته و با ارائه گزارش‌های دوره‌ای میزان پیشرفت و اثرگذاری اقدامات اعلام شود:

 ۱ـ شناسایی و توانمندسازی ظرفیت‌های خودجوش جوان مسجدی در فعالیت‌های خلاقانه فرهنگی و هنری در سطح کشور.

۲ـ کشف، پرورش و بکارگیری خلاقیت‌های فرهنگی هنری بچه‌های مسجد و پیوند آن‌ها با رویدادهای فرهنگی هنری در گستره منطقه‌ای و استانی

۳ـ ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی بین دبیرخانه‌های استانی در راستای مأموریت ستاد

۴ـ تلاش در جلب همکاری در ظرفیت‌های استانی بویژه مناطق محروم برای نیل به اهداف ستاد

۵ـ پیگیری مجدانه امور حقوقی ستاد تا حصول نتیجه

۶ـ انجام سایر وظایف محوله از طرف ستاد عالی

بی شک تحول ‌جدی و روبه‌جلو در عرصه فرهنگ و هنر مبتنی بر مسجد، با تلاش شبانه‌روزی جنابعالی و همکاران محترم محقق می‌شود و در این مسیر تمامی معاونان و مدیران محترم ستادی و استانی یاری‌گر شما باشیم.»

 یادآور می‌شود؛ حسین براتی پیش از این مسئولیت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان را بر عهده داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار