اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۶
شوشان - حجت الاسلام والمسلمین امین بهرامی(شریعت شوشتری):

دل مردم خوزستان و اهوازی ها در روز شهادت امام سجاد(علیه السلام)آکنده از غم سالارشهیدان وشهدای کربلا بود که مصیبت دیگری تکرارشد ومردم بی گناه اهواز به همراه نیروهای امنیتی به خون غلتیدندو محرم دیگری درماه محرم،ماه پیروزی خون برشمشیر تکرارشد.

دست جنایتکار وهابیون ازآستین خشونت بیرون آمدو باخیانت تمام درحالی که نیروهای مسلح ومقتدر جمهوری اسلامی ایران درحال رژه بودند و مردم و مسؤلین درحال تماشای نمایش عزت کشورشان دربلوارقدس این شهر شهید پرور بودند به شهادت رسیدند.

این توحش ،نهایت عجز استکبارجهانی وکاسه لیسان آنها بلأخص وهابیت و فرقه پست خلق عرب که هیچ ربطی به عربهای باشرافت وانقلابی ایران ندارد را میرساند.

استکبار ووهابیت سیلی خوردگان از نظام اسلامی و استقامت ملت ایران ومردم عزیز اهواز هستندو بدیهی است که باچنین عملیاتهای تروریستی به دنبال انتقام از این مردم بزرگوارهستند و تمام همت خود را به کار برده اند تا مردم جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی رادر بهمن ماه جاری برپانکنندو نکته دیگر اینکه تلاش میکنندتا به بهانه تجزیه طلبی اهواز این شهر را نا أمن نمایند و همچنین هدف دیگر از نا أمن کردن اهواز این است تا مردم در پیاده روی اربعین حضورپیدا نکنند،زیرا پیاده روی اربعین نمایش اقتدارحسینی و باعث تبلیغات برای انقلاب اسلامی ونشر آرمانهای امام راحل(ره)،رهبری معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) وشهدای بزرگوارمان است.

مسؤلین ذی ربط موظفند این حادثه را باجدیت تمام پیگیرنموده ودستگاه محترم قضایی وظیفه دارد سریعا عاملان این جنایت را به سزای عمل خودبرسانند.

این حادثه تروریستی که یقینا طبق عقل هر انسان آزادی محکوم است ، مصیبتی است که تنها تسلای این حادثه رسیدن عاملان آن به سزای عملشان است.

این عزای عظیم را به ساحت قدس حضرت ولی عصر(عج الله تعالی فرجه الشریف)که بزرگ منتقم خون مظلومان است و بر نائب آنحضرت مقام معظم رهبری(مدظله العالی)و مردم شریف اهواز بلأخص خانواده های محترم شهدای این حادثه تسلیت عرض نموده و ازخدای سبحان عاجزانه میخواهیم تا ریشه کفر،الحاد و فرقه های منسوب به استکبارجهانی بلأخص آمریکای جنایتکار را از ریشه برکنده و انقلاب اسلامی مارا زمینه ساز ظهور حضرت حجت(علیه السلام)قراربدهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار