اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
نماینده ولی فقیه در خوزستان:
آیت الله موسوی جزایری گفت: من نمی توانم بگویم که این حمله تروریستی کار داعشی ها بود و احتمال بیشتر می دهم که کار تجزیه طلب های وهابی خبیث باشد.
آیت الله سید علی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه امروز 6مهر ماه در اهواز اظهار کرد: چیزی که شیطان را از انسان دور می کند و او را در مقابل گناه قوی می کند، ذکرالله است. 

وی افزود: انسان باید با حیا باشد زیرا این حیا و شرم و ذکرالله در پیشگاه الهی چیزهایی هستند که گناه را از انسان دور می کنند.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: انسان ها باید پرهیزگار باشند و رابطه آن ها با خدا خوب باشد. برای اینکه خودمان را نجات بدهیم، باید دقت کنیم تا در دام شیطان نیافتیم. 

موسوی جزایری با اشاره به سفر رییس جمهور به نیویورک و بیان مواضع بر حق ایران گفت: همه علما و شخصیت های سیاسی از رییس جمهور تجلیل کردند زیرا در بیان مواضع به حق نظام جمهوری اسلامی ایران سنگ تمام گذاشتند.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس را گرامی می داریم، تصریح کرد: دفاع مقدس امتحان بزرگی برای ملت ایران بود که خوشبختانه مردم ایران از این امتحان بزرگ پیروز بیرون آمدند و حق مطلب را ادا کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: ملت ایران نه تنها توانست در این جنگ دفاع کند، بلکه سیلی محکمی به صدام و صدامیان زد و خوشبختانه در این جنگ پیروز شد. 

موسوی جزایری عنوان کرد: برای اینکه حقایق دفاع مقدس به صورت صحیح باقی بماند، همه فرماندهان و کسانی که در جنگ حضور داشته اند باید آن ها را ثبت و ضبط کنند.

وی با اشاره به حمله تروریستی اهواز بیان کرد: من نمی توانم بگویم که این حمله تروریستی کار داعشی ها بود و احتمال بیشتر می دهم که کار تجزیه طلب های وهابی خبیث باشد و بعید می دانم که این حمله کار داعشی ها باشد. 

امام جمعه اهواز با بیان اینکه در حمله تروریستی به اهواز دشمنان به هدف خود نرسیدند، گفت: برای دشمنان مسوولان و جایگاه مهم بود که خوشبختانه نتوانستند به هدفشان برسند. هدف دیگر از این حمله نیز ایجاد وحشت در میان مردم بود تا مردم از نظام بترسند اما آن ها مردم را نشناخته اند.

جزایری عنوان کرد: مردم اهواز و سایر شهرستان ها در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز همه دشمنان را نا امید کردند و با حضورشان در این مراسم به دشمن نشان دادند که چگونه قوی هستند و ترس به دل آن ها راه پیدا نمی کند.

وی با بیان اینکه جریان گرانی هایی که اکنون شاهد آن هستیم دو جنبه دارد، گفت: یکی از جنبه های گرانی، گرانی های داخلی که در این زمینه مسولان نباید بترسند و باید با بررسی های دقیق نرخ های عادلانه برای کالا در نظر گرفته شوند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: مسوولان ناظر در کشور جلوی لجام گسیختگی قیمت ها را بگیرند و قیمت های متعارفی را برای کالاها وضع کنند و در این زمینه بازرسی های لازم را نیز انجام دهند.

موسوی جزایری ادامه داد: این وضعیت برای صادرات بسیار مفید است. مسولان باید از این فرصت به عمل آمده استفاده کنند. زیرا با صادرات ارز وارد کشور می شود و بسیاری از مشکلات حل می شود.

وی گفت: زمانی که ارز وارد کشور شود، مشکلات و گرانی ها حل می شود. باید از این فرصت برای رشد صادرات استفاده کرد زیرا راه برون رفت از مشکلات موجود، رشد صادرات است.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: برای رشد صادرات باید تولید افزایش پیدا کند. در این زمینه باید ابتدا بیکارهای کشور به کار گرفته شوند تا بتوانیم تولید را ارتقا دهیم و سپس صادرات کنیم تا ارز وارد کشور شود و مشکلات حل شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار