اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
بن عباس مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان:
بن عباس با بیان این که سهمیه خوزستان مشخص است و استاندار خوزستان هم برای افزایش میزان سهمیه اختصاصی در حال رایزنی و پیگیری است، اظهار کرد: خراسان طی دو سال گذشته به عنوان یک استان منظم در اجرای این فرآیند، از روش مزایده، اقدام به فروش سوخت کرده که برای برگزاری مزایده، طبق دستورالعمل های صادر شده از وزارت کشور در این حوزه، یک مجری یا کارگزارِ برگزاری مزایده مشخص شده است.















مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: تخصیص سهمیه سوخت مرزنشینان به دستور استاندار خوزستان درحال پیگیری است.
به گزارش روابط عمومی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان، امید بن عباس در جلسه گارگروه مرکزی پیشگیری قاچاق در مناطق مرزی، که در محل استانداری خوزستان برگزار شد، درباره روند و فرآیند سهمیه ارسالی سوخت مرزنشینان از طریق خراسان به افغانستان  اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، مسئولیت فرآیند سهمیه را به استان خراسان رضوی داده و شرکت پخش استان خوزستان به عنوان یک استان مرزی، درگیر مساله اجرایی آن نیست.
بن عباس با بیان این که سهمیه  خوزستان مشخص است و استاندار خوزستان هم برای افزایش میزان سهمیه اختصاصی در حال رایزنی و پیگیری است، اظهار کرد: خراسان طی دو سال گذشته به عنوان یک استان منظم در اجرای این فرآیند، از روش مزایده، اقدام به فروش سوخت کرده که برای برگزاری مزایده، طبق دستورالعمل های صادر شده از وزارت کشور در این حوزه، یک مجری یا کارگزارِ برگزاری مزایده مشخص شده است.
وی افزود: خوزستان نیز کارگزار یا نماینده خود را معرفی می کند که هم بر فرآیند فروش و هم بر سهمیه ارسالی نظارت می کند، پس ازاین که فرآیند فروش انجام شد، سهم استان پرداخت می شود و از این طریق سهم مرزنشینان به حساب های آن ها واریز می شود.
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در ادامه با تاکید بر این که افزایش تخصیص سهمیه سوخت مرزنشینان از سوی استاندار در حال پیگیری است، اظهار کرد: امیدواریم با تصمیمات اتخاذ شده در سطح کشور از سوی شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران شاهد برقراری سهمیه ارسالی سوخت و بهبود معیشت مرزنشینان باشیم .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار