شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۹
دبیر شورای اسلامی شهر آبادان ؛
آبادان – شوشان ؛ دبیر شورای اسلامی شهر آبادان ، گفت : مهمترین مشکلات شهرداری ها از جمله شهرداری آبادان ، کاهش منابع درآمدی است که به نظر میرسد مدیران شهرداری آبادان برای تحقق درآمدهای ممکن و در دسترس نیز، عظمی ندارند.

شوشان آبادان ؛ به گزارش خبرنگار شوشان از آبادان ، حسن کمری در جلسه علنی شورای اسلامی شهر آبادان که با حضور کلیه اعضا در سالن جلسات تین شورا برگزار شد ، با ضروری دانستن ایجاد بهبود عملکرد شهرداری در زمینه حقوق کارکنان و ارتقاء خدمات شهری که وابستگی و تاثیر متقابل نیز دارند ، اظهار کرد :  معتقدم وظیفه نظارتی شورا باید در فضای حقیقی و کاملا واقع بینانه انجام شود و طرح موضوعات صرفا در فضای مجازی کاری از پیش نخواهد برد .

وی افزود : فضای مجازی باید محل کسب اطلاعات و اطلاع رسانی ما بوده ، تحقیق و تصمیم سازی باید واقعی و حقیقی باشد، و از فضای مجازی به عنوان یک فرصت مهم و ارزشمند رسانه ای استفاده کرد.

وی ادامه داد : مهمترین مشکلات شهرداری ها از جمله شهرداری آبادان ، کاهش منابع درآمدی است که به نظر میرسد مدیران شهرداری آبادان برای تحقق درآمدهای ممکن و در دسترس نیز، عزمی ندارند، به عنوان مثال عوارض کسب و پیشه بازار آبادان که پس از ماهها پیگیری و چانه زنی موفق شدیم مصوبه و مجوز آن را از منطقه آزاد بگیریم ، با وجود گذشت حدود دو ماه هنوز اقدامی برای اخذ آن صورت نداده اند ، در حالی این عوارض می تواند کمک خوبی به پرداخت حقوق باشد.

کمری با بیان اینکه موافقت نامه و مجوز اخذ عوارض ساخت و ساز فاز ۲ نیز کار مهم و‌مؤثری بود که شورا و شهردار توانستند از منطقه آزاد بگیرند ، عنوان کرد : متاسفانه آن هم تا کنون اجرایی نشده که امیدواریم مدیران درآمدی و مالی شهرداری در این زمینه تعجیل کنند.

دبیر شورای اسلامی شهر آبادان در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم رسیدگی و ساماندهی دستفروشان پرداخت و با اشاره به نارضایتی کسبه بازار شب، گفت: باید بازارچه در محلات مختلف شهر جایی برای دستفروشان در نظر گرفته شود و شهرداری آبادان و مسؤلین شهری نیز همواره متوجه این امر باشند که بازار شب با بیش از سیصد باب مغازه، بدون هزینه های قانونی و عوارض شهرداری ساخته شده تا در خدمت دستفروشان باشد و نباید به عنوان ملک شخصی به آن نگاه شده و از دسترس دستفروشان خارج شود و در این صورت شهرداری موظف است برخورد قانونی کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار