اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
عضو شورای اسلامی شهر آبادان ، بیان کرد ؛
آبادان _ شوشان ؛ عضو شورای اسلامی شهر آبادان ، گفت : با وجود گذشت یکسال از حضور جناب حمیدپور بعنوان شهردار آبادان متاسفانه مشکلات شهر و شهرداری بسیار زیاد شده و ایشان توانایی اداره شهر و حتی شهرداری را ندارد ایشان باید به صحن شورا دعوت شوند و از جناب شهردار بخواهیم که استعفا دهد.

شوشان آبادان ؛ به گزارش خبرنگار شوشان از آبادان ، خلیل جنامی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر که با حضور کلیه اعضا در سالن جلسات این شورا برگزار شد ، ضمن تبریک به هیات رئیسه جدید شورای اسلامی شهر آبادان برای سال دوم ، اظهار کرد : امیدواریم سال دوم شورا سالی پربارتر همراه با عزم جدی برای حل مشکلات شهر ، سازمان‌ها ، مناطق شهرداری و پرسنل زحمتکش شهرداری که در این ایام رنج بسیاری می برند را داشته باشیم.

وی افزود : این روزها خانواده های کارکنان شهرداری مرتبا با پیامک ارسال می کنند و از حقوق های دریافتی بسیار ناراحت هستند و مرتب اعلام می‌کنند که با حقوق یک میلیون تومانی زندگی کردن بسیار سخت است .

وی ادامه داد : شهردار آبادان عملاً طی یک سال گذشته نشان داد که شهردار نیست و توان اداره شهر را ندارد.

جنامی با بیان اینکه اعضای شورای شهر آبادان با اتحاد و همدلی شهرداری را باید انتخاب کنند تا شهر را نجات دهد ، عنوان کرد : باید با همدلی و اتحاد دست به کار شویم و شهرداری را برای شهر آبادان انتخاب کنیم تا شهر را از این وضعیتی که به وجود آمده خارج کند.

وی افزود : ما نباید در رودربایستی قرار بگیریم زیرا ۹ نفر اعضای شورای شهر در ابتدای شروع به کار شورای پنجم در فرمانداری مقابل قرآن گریم قسم یاد کرده و به مردم تعهد دادیم که در فکر شهر و شهروندان باشیم و این حق الناس است که کارمان با رودربایستی انجام شود.

وی ادامه داد :  من نمی دانم ما به مردم متعهد شده و قسم خورده ایم که از حق آنان دفاع کنیم و یا اینکه بین خودمان قسم خورده ایم.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان با بیان اینکه شهردار استعفا دهد ، گفت :اکنون با وجود گذشت یکسال از حضور جناب حمیدپور بعنوان شهردار آبادان متاسفانه مشکلات شهر و شهرداری بسیار زیاد شده و ایشان توانایی اداره شهر و حتی شهرداری را ندارد و از ریاست محترم شورا می‌خواهیم ایشان را به صحن شورا دعوت کنند تا از شهردار بخواهیم استعفا دهد.

وی افزود اگر ایشان توان اداره شهر و شهرداری را داشت که تاکنون اداره می کرد من نمی‌دانم چرا عده ای از اعضا با ایشان رودربایستی می‌کند. از کلیه اعضا می خواهم رودربایستی را کنار بگذارند و بفکر مردم و کارکنان شهرداری باشند.

جنامی به حیف ومیل اموال شهرداری توسط شهردار اشاره و اظهار کرد : جناب حمید پور یکی از افراد خوب و بومی شهر آبادان است اما ما نباید بگذاریم مشکلات عدیده‌ای برای خانواده‌های پرسنل شهرداری به وجود آید و اموال شهرداری حیف و میل شود.

وی افزود : اکنون فضای سبزمان به صفر رسیده  ، در حوزه خدمات شهری اقداماتی مشاهده نمی شود و زباله و نخاله ها کل شهر را فرا گرفته اند.

وی تصریح کرد : پروژه هایی که از طریق منطقه آزاد به شهرداری آبادان واگذار شده ۲۰ درصد بالا سری این پروژه ها را شهردار دریافت و آنها را برای حقوق پرسنل اختصاص داده که این نیز فاجعه است .

عضو شورای اسلامی شهر گفت : شهرداری ۲۰ درصد بالا سری کل پروژه‌ها را دریافت کرده است یعنی دیگر از پروژه‌ها هیچ مبلغی باقی نخواهد ماند.

وی به حقوق معوقه پرسنل شهرداری اشاره و بیان کرد :  شهردار علاوه بر آنکه حدود سه الی چهار ماه حقوق پرسنل شهرداری را پرداخت نکرده اکنون اقدام به کسر ساعات اضافه کار پرسنل نیز کرده است ، مگر شهرداران قبلی چگونه شهر را اداره می کردند؟

وی افزود : در زمان شهرداران سابق نه منطقه آزاد پروژه‌ای داشت و نه کمکی از آن سازمان دریافت می شد. اما آنها شهرداری را به خوبی اداره می‌کردند اما با توجه به حمایت های منطقه آزاد از جناب حمید پور ایشان نتوانستند شهرداری و شهر را به خوبی اداره کنند.

جنامی با اشاره به اینکه شهردار حتی به پرسنل خود نیز اعتمادی ندارد ، گفت : جناب حمیدپور از ابتدای آغاز به کار خود اعلام کرد هیچ اعتمادی به پرسنل خود ندارد و بگونه ای عمل کردند که حتی کلیه دست چک های سازمان ها و مناطق را جمع‌آوری کرده و اجازه صدور چک را نمی دهد.

وی افزود : اعضای شورای شهر باید یک فردی که سابقه و عملکرد مناسب و خوبی را داشته باشد بعنوان شهردار آبادان انتخاب کنند ، کسی که بتواند شهر و شهرداری را از وضعیت کنونی نجات دهد.

 وی ادامه داد : همه مردم و به خصوص پرسنل شهرداری از ما انتظار دارند و مرتب به ما اعلام می‌کنند که این چه شهرداری است که انتخاب کرده‌اید؟

عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت : بنای انتخاب جناب حمید پور فقط به دلیل جوان و بومی بودن و خصوصاً رابطه خوب ایشان با سازمان منطقه آزاد اروند بوده است حال که ایشان نیز توانایی اداره شهر را ندارد استعفا دهد تا شخص دیگری که تجربه و تخصص دارد جایگزین ایشان شود.

وی با بیان اینکه حمیدپور شهرداری را به فنا برده است ، تصریح کرد : جناب شهردار مگر مجبور است که بخواهد اکنون بدهی‌های شهرداران قبلی را پرداخت کند. به جای پرداخت بدهی‌ شهرداران سابق ایشان حقوق ها را پرداخت می‌کرد تا کارکنان و کارگران شهرداری دچار مشکلات عدیده‌ای نشوند.

جنامی گفت : هر شخص که در آینده شهردار آبادان شود  باید آنچه اعضای شورا طبق قانون از او می‌خواهند برآورده کند و در حل مشکلات و معضلات شهر ، مردم و خصوصا پرسنل زحمتکش شهرداری کوشا باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار