اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
عضو شورای اسلامی شهر آبادان، عنوان کرد؛
آبادان - شوشان ؛ عضو شورای اسلامی شهر آبادان، گفت: در خصوص شهردار، بنده نیز تابع نظر جمع هستم و برای همه ما محرز شده که نارضایتی در شهر و پرسنل شهرداری وجود دارد.
شوشان آبادان؛ به گزارش خبرنگار شوشان از آبادان، عبدالکریم پور دریس در جلسه علنی شورای اسلامی شهر که با حضور کلیه اعضا در سالن جلسات این شورا برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات یکساله هیات رئیسه گذشته شورا و همچنین تبریک به هیئت رئیسه جدید، اظهار کرد: امیدوارم در سال دوم تک تک اعضای محترم تلاشی مضاعف در راستای حل مشکلات شهر و شهرداری داشته باشیم.

وی افزود: در خصوص شهردار آبادان بنده نیز تابع نظر جمع هستم و برای همه ما محرز شده که نارضایتی در شهر و پرسنل شهرداری وجود دارد.

وی ادامه داد: باید چند واقعیت را در نظر گرفت اینکه درآمدهای شهرداری که شامل آلایندگی، ارزش افزوده و عوارض ساخت و ساز است نصف شده و یا بعضاً به زیر نصف رسیده است.
پور دریس گفت: در صورت ادامه همکاری با جناب حمید پور و یا انتخاب شهردار جدید این موارد باید در نظر گرفته شود.

وی افزود: باید از شهردار برنامه بخواهیم و تمام این موارد را به او نیز گزارش دهیم تا ایشان برنامه های خود را در این زمینه ارائه کند. 

عضو شورای شهر آبادان با بیان اینکه عده ای از اعضا می گویند در یک سال گذشته پروژه ای نداشتیم، عنوان کرد: در دوره های قبل اگر هم پروژه هایی افتتاح شد اکنون جور آنها را ما می کشیم.

وی افزود: این درست نیست که شهردار یا شهرداری باعث ایجاد مشکلات برای پیمانکاری شود و دو سال آینده آن را با شورای شهر و شهردار جدید درگیر کند. 

وی ادامه داد: حساب های شهرداری در طی یک سال گذشته به دلیل شکایت طلبکاران به کرات بسته شده است و این عملکرد شهردار و شورای فعلی نیست بلکه همه اینها پروژه های کذایی هستند که بدون دارایی و بدون داشتن پشتوانه اجرا و افتتاح شدند و باعث شد اکنون پیمانکاران ماه ها و سال ها پشت درب شورای شهر و شهرداری قرار بگیرند.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان به میزان بدهی شهرداری آبادان اشاره کرد و گفت: اکنون بدهی ثبت شده شهرداری ۲۵۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: پس از پایان جنگ تحمیلی تاکنون شهرداری آبادان طی ٣٠ سال گذشته درآمد پایداری نداشته است.
وی تصریح کرد: این نیز ضعف بزرگی است که به شوراها و شهرداران گذشته آبادان وارد است اما به شهردار و شورای کنونی وارد نیست. 
پور دریس با بیان اینکه باید در این زمینه برنامه ریزی کرد، گفت: شورای شهر طی یکسال گذشته در این مورد هیچ برنامه ای نداشته اما ما نیز باید برای سال بعد برنامه ریزی و آن را مورد بررسی قرار دهیم.

وی افزود: با برنامه ریزی و بررسی برای داشتن درآمدی پایدار می توان پی برد که چگونه برای شهرداری درآمد پایدار داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان به نبود برنامه شورا، نداشتن برنامه درآمدزایی و نصف شدن درآمدهای شهرداری، اشاره و اظهار کرد: اینها مواردی هستند که باید به عنوان واقعیت با آن روبرو شد و اعضای این شورا و شهردار کنونی یا جدید باید آن را مدنظر قرار دهند تا شهردار کنونی یا شهردار جدید بتواند با برنامه‌ریزی صحیح شهر را اداره و پاسخگوی پرسنل شهرداری و شهروندان باشد.

انتهای پیام/.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار