اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز:
ایرج نظری در جمع دانشجویان جدیدالورود پزشکی با اشاره به روحیه مردمی وزیر بهداشت گفت: متاسفانه این اخلاق مثبت وزیر به مذاق فرصت طلبان خوش نیامد.
ایرج نظری با بیان اینکه تمام دغدغه وزیر بهداشت رفع مشکلات مردمی است، افزود: وی در سفر به خوزستان در جمع مردم بر ضرورت خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان تاکید کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز  همچنین در تشریح برخی اشکالات سیستم آموزشی گفت: متاسفانه فارغ التحصیلان پزشکی آشنایی با محیط کار در آینده ندارند!

وی با بیان اینکه دانشجویان فارغ التحصیل پزشکی حتما می بایست آشنایی کامل به وضعیت  و مسائل بهداشت و درمانی داشته باشند، با اشاره به سفر وزیر بهداشت به خوزستان گفت: علیرغم حوادث تروریستی اهواز وزیر بهداشت بطور ویژه از مراکز بهداشتی خوزستان بازدید کرد.

 نظری در ادامه افزود: وزیر بهداشت در این سفر از نزدیک با مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان خوزستان آشنا و با افتادگی و روحیه ای مردمی در بین مردم حضور پیدا کرد.

وی حضور وزیر بهداشت در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی را فرصتی خوب برای بیان رو در روی مشکلات و خواسته های دانشجویان برشمرد و گفت: متاسفانه برخی در این بین فرصت سوزی کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین بیان کرد: رفتار دانشجو باید بر اساس اعتقادات قلبی باشد تا شاهد پیشرفت کشور باشیم‌.

 نظری با بیان اینکه ما با سیاست و مسائل اجتماعی مخالفتی نداریم، گفت: دانشجوی مطالبه گر باید خواسته صنفی خود را منطقی بیان کند.

وی اولویت و ‌ماموریت علوم پزشکی را پرورش بهترین و برترین پزشکان و پیراپزشکان برشمرد و گفت: رفع مشکلات امروز حوزه بهداشت و درمان باید از آموزش شما دانشجویان حاصل شود.

وی گفت: بنده به عینه شاهد بودم که وزیر محترم بهداشت در سفر ۵ روزه خود به خوزستان با حضور در کنار مردم به دنبال شنیدن و رفع مشکلات مردم استان تا پاسی از شب در بیمارستان های استان حضور پیدا کرد و با بیماران از نزدیک گفت و گو می کرد.

 نظری اظهار کرد: زمانی که تریبونی در اختیار کسی قرار می گیرد باید به بهترین نحو به دور از هیاهو و جنجال و توهین خواسته خودش را بیان کند.  

وی در پایان  با بیان وقوع ریزگردها در استان ارتباطی با وزارت بهداشت ندارد، افزود: همه ما به ویژه دانشجویان باید به دور از تصویرسازی غلط و القای ناامیدی در جهت پیشرفت جامعه گام برداریم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار