اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان طی حکمی حمید بهداروند را به عنوان دبیر یازدهمین همایش ملی شعر در کوچه آفتاب یادمان زنده یاد دکتر قیصر امین‌پور منصوب کرد.
محمد جوروند در حکم انتصاب حمید بهداروند نوشته است: 

«نظر به تعهد و تجربه جناب‌عالی در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری، به موجب این حکم، شما را به عنوان دبیر یازدهمین همایش ملی شعر در کوچه آفتاب یادمان زنده یاد دکتر قیصر امین‌پور منصوب می‌نمایم. 

امید است با استعانت از خداوند منان و بهره‌گیری از توان و تجارب مجموعه‌ همکاران ارجمند و اهالی فرهنگ و هنر در جهت رشد فضایل اخلاقی، شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی موفق و موید باشید.» 

این همایش ۹ آبان‌ ماه امسال در محورهای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، موضوعات آیینی و ویژگی‌های شخصیتی، علمی و ادبی دکتر قیصر امین‌پور با هدف گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شناخت ویژگی‌های علمی دکتر قیصرامین پور و شناسایی شاعران و پژوهشگران ملی برگزار می‌شود. 

براساس فراخوان اعلام شده هر شاعر و پژوهشگر می‌تواند در هر بخش از همایش پنج اثر ارسال کند. آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش ۲۰ مهر ۹۷ اعلام شده است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی خوزستان، شهرستان گتوند، جاده اصلی سد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند یا به نشانی الکترونیکی  Sajjad.khosravi۹۷۶۰@gmail ارسال کنند. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت آگاهی بیشتر با شماره‌های ۳۶۳۲۵۸۰۰ و ۳۶۳۲۵۸۰۱ ۰۶۱ و تلفن همراه ۰۹۱۶۶۲۱۹۷۶۰ تماس بگیرند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار