اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
معاون عمرانی استاندار:
فرامند هاشمی‌زاده گفت: ۸۱۱ خانوار در پهنه خطر منطقه منبع آب قرار دارند اما جامعه جابجایی مشمول کل ساکنان این منطقه نخواهد شد.
فرامند هاشمی‌زاده اظهار داشت: سه منطقه مشخص شده برای بازآفرینی شهری با بافت فرسوده منطقه تحت الخطر و بافت حاشیه نشین متفاوت هستند.

وی بیان کرد: هدف از بازآفرینی شهری بازسازی شهرها با مشارکت مردم است و مدیران براساس احساس مسئولیت بیشتر اجازه بازگشت به عقب را ندهند.

معاون عمرانی استانداری استان خوزستان گفت: 811 خانوار در پهنه خطر منطقه منبع آب قرار دارند اما جامعه جابجایی مشمول کل ساکنان این منطقه نخواهد شد؛ تعدادی از ساکنین این منطقه نیز مشکل سند دارند که برای آن نیز کارگزار مشخص شده است.

منطقه منبع آب اهواز هرساله در فصل‌های پایانی سال تلفات انسانی دارد

همچنین در این جلسه منصور کتانباف اظهار داشت: : خیابان کاوه و بافت معین التجار از مناطقی هستند که به بازآفرینی شهری در مقیاس محله نیار دارند.

وی با اشاره به منطقه منبع آب با 25 هزار نفر جمعیت و 4662 خانوار، ادامه داد: در این منطقه 4 هزار و 705 واحد مسکونی وجود دارد؛ این منطقه پرخطر همه ساله در فصل‌های پیش رو تلفات انسانی داشته است.

شهردار اهواز عنوان کرد: در منطقه منبع آب 811 واحد در معرض خطر وجود دارد و درخواست داریم در جابجای این محلات قوانین و دستورالعمل ها بر اساس بازآفرینی شهری تبیین شود.

وی با اشاره به این‌که در منطقه منبع آب تنها در یک رانش زمین یا بارندگی شاهد تلفات جانی هستیم، بیان کرد: براساس زمین شناسی انجام شده، نشان می‌دهد که این منطقه رانش دارد و در واقع یک صحنه خطرناک است که باید با آن با رویکرد بحران مقابله کرد.

کتانباف درباره بازآفرینی شهری محله معین التجار عنوان کرد: بازآفرینی محله معین التجار قدم شایسته‌ای است که باید انجام شود.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار