اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹
رئیس شورای اسلامی شهر آبادان؛
آبادان - شوشان ؛ رئیس شورای اسلامی شهر آبادان، گفت: متاسفانه بدلیل عدم نظارت بر پروژه های ذوالفقاری اکنون نارضایتی مردم از این پروژه‌ها تا حدی است که اعضای شورای شهر نمی‌توانند حتی در دفتر کار خود حضور پیدا کنند!
شوشان آبادان؛ به گزارش خبرنگار شوشان در آبادان ؛ عبدالله کعبی در جلسه بررسی فنی و حقوقی پروژه های فاز یک بهسازی معابر ذوالفقاری که با حضور ۷ عضو دیگر شورای شهر، شهردار، معاونت فنی و عمرانی و مدیرعامل جدید سازمان عمران شهرداری آبادان در سالن جلسات ساختمان این شورا برگزار شد، اظهار کرد: پروژه‌ های ذوالفقاری با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان با ۲۰ پیمانکار طبق آماری که از مدیریت سازمان عمران متولی این امر گرفتیم انجام شده است.
وی افزود: با توجه به عدم توانایی پیمانکار در انجام و یا اتمام پروژه، ۷ پیمانکار طبق ماده ۴۸ شرایط عمومی پیمان، فسخ قرارداد شده اند.

کعبی بیان کرد: همه اعضای شورا از شهردار، معاونت فنی و عمرانی شهرداری و مدیر وقت سازمان عمران گلایه دارند که واقعاً این همه زحمت کشیدید و تلاش کردید و شخص جناب حمیدپور این اعتبارات را از منطقه آزاد گرفتند اما بدلیل عدم نظارت صحیح و دقیق با مشکلات بسیاری مواجه شدیم.
او با بیان اینکه باید پروژه ها را ما و شما مدیریت می کردیم ادامه داد: متاسفانه بدلیل عدم نظارت بر این پروژه ها اکنون نارضایتی مردم از پروژه‌های ذوالفقاری تا حدی است که اعضای شورای شهر نمی‌توانند حتی در دفتر کار خود حضور پیدا کنند!
وی افزود: در این ایام حتی نمی توانیم برای حضور در مراسم ها به منطقه ذوالفقاری رفته و شرکت کنیم زیرا با انتقادات بسیاری زیاد مردمی روبرو می شویم که متاسفانه به دلیل نداشتن پاسخ مناسب به ساکنین، از حضور در برنامه ها و مراسمات آن منطقه محروم شده ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان، با اشاره به نارضایتی مردم از شورا، شهردار و مجموعه شهرداری تصریح کرد: متاسفانه ما کاری کردیم که امروز مردم از اعضای شورای شهر، شهردار و مجموعه شهرداری ناراضی باشند و انتقادات زیادی را به ما وارد کنند.
وی ادامه داد: اکنون این اتفاق رخ داده که پروژه های اجرا شده بدون کیفیت و بدون هیچ نظارتی در حال انجام است!

وی با طرح این سوال از شهردار گفت: نظارت این پروژه با چه کسی است؟ اگر نظارت بر عهده منطقه آزاد است که باید بیاید و پاسخگو باشد و اگر با شهرداری است باید شهردار جوابگو باشد.

کعبی افزود: اینکه یک بار می‌گویند ناظر این پروژه ها معاونت فنی و عمرانی است، یک بار سازمان عمران را نام می برند و یک بار هم گفته می شود منطقه آزاد است اصلا برای ما قابل قبول نیست و این نارضایتی از سوی اعضای شورای شهر به جاست چرا که کوتاهی که اکنون ایجاد شده حاصل مدیران وقت بوده است.

وی به انتخاب مدیرعامل جدید سازمان عمران شهرداری اشاره کرد و گفت: اکنون آقای شریفی که مدیری باتجربه است به عنوان مدیرعامل جدید سازمان عمران معرفی شدند که امیدوارم با مدیریت ایشان دیگر شاهد این قبیل مشکلات، کم کاری ها و ضعف ها نباشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان خاطر نشان کرد: از شهردار محترم می خواهم که در خصوص اظهارات اعضای شورا و ابهامات موجود پاسخ های شفاف خود را به شورای شهر ارائه دهد.


انتهای پیام/.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار