اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
خزانه دار شورای اسلامی شهر آبادان؛
آبادان - شوشان ؛ خزانه دار شورای اسلامی شهر آبادان گفت: یک روز ناظر منطقه آزاد اروند موردی را به پیمانکار می گوید و فردای آن روز ناظر سازمان عمران موضوع دیگری مطرح می کند که این اختلاف سلیقه باعث شده تا پیمانکاران با شکست مواجه شوند.

شوشان آبادان ؛ به گزارش خبرنگار شوشان در آبادان ؛ آرش بهفر در جلسه بررسی فنی و حقوقی پروژه های ذوالفقاری که با حضور ۷ عضو دیگر شورای شهر ، شهردار ، معاونت فنی و عمرانی و مدیرعامل جدید سازمان عمران شهرداری آبادان در سالن جلسات شورا برگزار شد اظهار کرد: با شروع پروژه ذوالفقاری کلیه اعضای شورا، شهردار و معاونین فنی و عمرانی شهرداری آبادان در جریان امور و مشکلات بودند.

وی اختلاف سلیقه بین ناظر منطقه آزاد و سازمان عمران را عامل ضعف اجرای پروژه ها و شکست پیمانکاران دانست و افزود: طی بازدیدهایی که داشتیم و سخنان اعضای شورا باید به نکاتی اشاره کنم که اختلاف سلیقه بین ناظر منطقه آزاد اروند و ناظر سازمان عمران یکی از عوامل شکست پیمانکاران شده است.

وی ادامه داد: یک روز ناظر منطقه آزاد اروند موردی را به پیمانکار می گوید و فردای آن روز ناظر سازمان عمران موضوع دیگری مطرح می کند که این اختلاف سلیقه باعث شده تا پیمانکاران با شکست مواجه شوند.

بهفر گفت: هرچه سریعتر باید نواقص پروژه ها اصلاح شوند زیرا در حال حاضر مردم بسیار ناراضی هستند و ما هم دیگر نمی توانیم به آن منطقه برویم و با مردم دیدار کنیم.

خزانه دار شورای اسلامی شهر آبادان به بررسی صلاحیت پیمانکاران اشاره و تصریح کرد: برای آنکه پروژه ای را به پیمانکار واگذار کنیم می بایست صلاحیت آن پیمانکار مورد بررسی قرار گیرد و پس از بررسی‌های لازم پروژه به کسی واگذار شود که توانمند باشد نه اینکه به هر کسی که از راه رسیده پیمانکاری داده شود و به وجود آمدن چنین مشکلاتی را باعث گردد.



انتهای پیام/.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار