اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
عضو شورای اسلامی شهر آبادان؛
آبادان - شوشان ؛ عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت: باید نخاله برداری و پاکسازی منطقه ذوالفقاری هر چه سریعتر با کیفیت کامل آغاز شود، زیرا به دنبال تکمیل پروژه هستیم.

شوشان آبادان؛ به گزارش خبرنگار شوشان در آبادان ؛ عبدالکریم پوردریس در جلسه بررسی فنی و حقوقی پروژه های ذوالفقاری که با حضور ۷ عضو دیگر شورای شهر، شهردار، معاونت فنی و عمرانی و مدیرعامل جدید سازمان عمران شهرداری آبادان در سالن جلسات ساختمان شورا برگزار شد اظهار کرد: اینکه اینجا بنشینیم و به دنبال مقصر باشیم درمان درد مردم نخواهد شد.

وی افزود: لازم است که نخاله برداری و پاکسازی منطقه ذوالفقاری هر چه سریعتر با کیفیت آغاز شود، زیرا همه ما به دنبال تکمیل پروژه هستیم.

وی مسائل مالی را ابزار اصلی تکمیل پروژه ها دانست و گفت: آیا مگر ابزار اصلی تکمیل پروژه چیزی به غیر از پول است؟ معتقدم اولین و مهمترین ابزار کار پول است.

پور دریس مشکل اصلی در اجرای پروژه ذوالفقاری را پول دانست و تصریح کرد: مبلغ برآورد این پروژه حدود ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است اما پولی که به این ۲۰ پروژه تزریق شده فقط ۳۶۰ میلیون تومان بوده است.
وی افزود: با توجه به گزارشات واصله حدود ۶۹ درصد در این ۲۰ پروژه پیشرفت فیزیکی داشته ایم.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان، خاطر نشان کرد: این ۶۹ درصد از کل پروژه مبلغی بالغ بر حدود یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان می‌شود.

وی افزود: این مبلغ تزریق نشد اما اگر یک میلیارد آن نیز به پروژه تزریق می‌شد پیمانکارانی که دست و پا شکسته وارد پروژه شدند و همه پیمانکاران ضعیف الحالی بودند تقویت می شدند.

وی با بیان اینکه شرایط مالی شهرداری بحرانی است، عنوان کرد: با توجه به شرایط مالی شهرداری که دچار بحران است اکنون بهترین حالت این است که پول را تامین و به پروژه تزریق کنیم و این ۳۶۰ میلیون تومان را به دو سه برابر برسانیم.

وی ادامه داد: برای اتمام این ۲۰ پروژه و حل مشکلات به وجود آمده در ذوالفقاری باید ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیون تومان جذب شود، پیمانکاران را احضار و به هر کدام مبلغی را پرداخت کنیم تا کارها را به اتمام برسانند.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان اظهار کرد: با جذب این مبلغ حداقل بخشی از مشکلات حل خواهد شد.
وی افزود: ما باید به هر نحوی که شده این پروژه ها را به اتمام برسانیم زیرا اکنون دیگر بحث کیفی مطرح نیست، بلکه باید مشکلات پیمانکاران هر چه سریعتر حل شود تا آنها کار را به اتمام برسانند.

پور دریس به ادامه پروژه ذوالفقاری اشاره کرد و گفت: پس از اتمام این ۲۰ پروژه باید تمرکزمان را برای مابقی پروژه ها بگذرایم چرا که این بیست پروژه کلا ۲۳ درصد کل پروژه های ذوالفقاری به حساب می‌آیند.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان بیان کرد: برای باقی پروژه ها می بایست دقیق تر و بهتر وارد عمل شویم تا به چنین مشکلاتی برخورد نکنیم و بهترین حالت ممکن این است که هرچه زودتر نسبت به اتمام ۲۰ پروژه ابتدایی که در ذوالفقاری اجرا شده است اقدامی جدی صورت دهیم و اجرای کفپوش پیاده روها و آسفالت کوچه ها را هرچه زودتر انجام و به اتمام برسانیم.




انتهای پیام/.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار