اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۱۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
برای اولین بار پارلمان مشورتی بانوان آموزش و پرورش خوزستان با 52 عضو تشکیل می‌شود.
محمد تقی‌زاده با تاکید بر لزوم مشارکت بانوان برای رسیدن به توسعه پایدار و متوازن در جامعه اظهار کرد: شناسایی و معرفی ظرفیت بانوان فرهنگی استان در تمام عرصه‌ها، افزایش نقش آن‌ها در فرآیند تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری و ایجاد بسترهای لازم به منظور بهره‌مندی از خدمات بانوان در حوزه‌های مدیریتی، بخشی از اهداف اجرای این طرح است.

وی ارتقای سرمایه‌های اجتماعی بانوان و تحکیم بنیان خانواده را از دیگر اهداف مورد نظر در ایجاد این مجمع مشورتی دانست و تصریح کرد: پارلمان مشورتی بانوان فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان بر اساس اسناد بالادستی نظام مقدس جمهوری اسلامی، قانون اساسی، سند چشم‌انداز و برنامه ششم توسعه توسط شورای برنامه‌ریزی توسعه استان تدوین شده است.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه این انتخابات پارلمانی در تمامی مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان برگزار می‌شود، گفت: تمامی بانوان فرهنگی خوزستانی از جمله نیروهای رسمی، بازنشسته، حق‌التدریس، پیش دبستانی و پیمانی می‌توانند در انتخابات این مجمع در منطقه و ناحیه خود شرکت کنند.

وی اضافه کرد: این پارلمان در استان و هر یک از شهرستان‌ها می‌تواند بر اساس نیاز و تایید رییس پارلمان نسبت به تشکیل کمیسیون‌های تخصصی اجتماعی و فرهنگی، اقتصادی، آموزش، پژوهش و توانمندسازی، خانواده و سلامت و کمیسیون حقوقی اقدام کند.

تقی‌زاده با بیان اینکه بانوان آموزش و پرورش استان خوزستان پس از استان خراسان رضوی صاحب این پارلمان می‌شوند، تصریح کرد: پس از برگزاری انتخابات پارلمان‌های شهرستانی، پارلمان استانی با 52 عضو تشکیل می‌شود.

به گزارش ایسنا، مجری طرح تشکیل پارلمان‌های مشورتی بانوان فرهنگی خوزستان معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خوزستان، دفتر زنان و خانواده استان خوزستان و کارشناسی امور بانوان اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان است.
منبع: ایسنا
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
comment
0
0
comment پارلمان پیش کش شما آمار قبولی کنکور 97 را در شهرهای شمالی استان بویژه مسجدسلیمان اندیکا وهفتکل رو اعلام کن مدارس پولی دکان بازاری درست کرد های که فقط نفعش برای خود شماهاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار